چالش جدید تراکتور با آمار عجیب دریافت گل

وضعیت گل‌های دریافتی تیم فوتبال تراکتور تبریز آماری عجیب به خود گرفته است.

به گزارش دبل استار، تراکتور در چارچوب حساس‌ترین دیدار هفته اول لیگ‌برتر فوتبال، روز پنجشنبه ۱۹ مردادماه، در ورزشگاه نقش‌جهان میهمان سپاهان بود که در نهایت با نتیجه سه بر یک مغلوب این تیم شد.

اما تراکتور پس از این بازی آمار عجیب و غریبی را در روند دریافت گل در فصل گذشته و ابتدای فصل جدید به ثبت رساند.

تی‌تی‌ها، فصل گذشته در مجموع ۳۴ گل دریافت کردند که ۱۶ گل به نیم‌فصل اول و ۱۸ گل به نیم‌فصل لیگ بیست‌ودوم مربوط می‌شد.

اما نکته قابل توجه آنکه، تراکتور از هفته ۱۶ تا ۲۹ (۱۴ بازی) فصل گذشته، ۱۱ گل دریافت کرده، این درحالی است که تی‌تی‌ها در مجموع هفته ۳۰ فصل گذشته و هفته اول فصل جدید (دو بازی) ۱۰ گل دریافت کرده‌اند.

آمار نزولی تراکتوری‌ها در روند حفاظت از دروازه‌شان، به چالشی تبدیل شده است که می‌توان پیش‌بینی کرد پاکو خمس در هفته‌های ابتدایی فصل جاری با این موضوع دست‌وپنجه نرم کند.

البته حضور، شجاع خلیل‌زاده، محمد نادری، سید محمد حسینی، عارف آقاسی، محمد آقاجان‌پور و دیگر نفرات در خط دفاعی تراکتور، دست خمس را برای بهبود عملکرد تیمش در این قسمت از زمین، باز گذاشته است.

هرچند نمی‌توان توانایی های حسین پورحمیدی را زیر سوال برد اما نبود محمدرضا اخباری را نیز می‌توان یکی از دلایل باز شدن پرتعداد دروازه تراکتور در بازی برابر سپاهان قلم‌داد کرد.

حالا هواداران تراکتور منتظر هستند تا پورحمیدی در قاب فلزی تی‌تی‌ها، خودی نشان دهد تا خیال پرشورها از این بابت راحت‌تر شود.

تراکتور در چارچوب هفته دوم لیگ‌برتر فوتبال، روز چهارشنبه ۲۵ مردادماه مقابل پرسپولیس صف‌آرایی خواهد کرد.

لینک کوتاه خبر:

https://doublestar.ir/?p=9844

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها