ستاره هایی که مفت از چنگ رفتند!

استقلال تا به حال بازیکنان زیادی را مفت و مجانی تقدیم تیم های دیگر کرده است.

به گزارش دبل استار، داستان صحبت ستاره ها با استقلال و پیوستن آن ها به تیم های دیگر تبدیل به سناریوی تکراری شده است. همین اخیرا بود که تورس بازیکن مد نظر استقلال که نزدیک به یک ماه زمزمه های پیوستنش به استقلال به گوش می رسید و با این تیم مذاکره کرده بود و در نهایت بر سر قیمت به توافق نرسیدن راهی گل گهر سیرجان شد.

پیش از آن سعید صادقی و یاسین سلمانی پرسپولیس را به استقلال ترجیح دادند درحالی که پیش از این این دو بازیکن مذاکراتشان را با استقلال جدی تر دنبال می کردند.

در طول سالیان گذشته از این قبل اتفاق ها زیاد رخ داده است و باید به دنبال علت آن گشت همیشه مباحث مالی مهم‌ترین حرف را در میان بستن قرارداد بازیکنان می زند.

بودجه تیم استقلال در مقایسه با تیم پرسپولیس بسیار کمتر بوده است حال می خواهد بر سر پرداخت بدهی ها باشد یا مسایل دیگر فرق ندارد در مجموع بازیکن جایی را برای ادامه بازی خود انتخاب می کند که امکانات بیشتری داشته باشد و قراداد سنگین تری ببندد.

این موضوع باعث به وجود آمدن تا عدالتی هایی می شود که در نهایت منجر به دلخوری هواداران میلیونی استقلال می شود، مشکلی که گویا مدیران علاقه ای به برطرف کردن آن ندارد.

اگر چه استقلال با خرید مهاجم آرژانتینی اندکی امید به هواداران بخشید اما این اتفاق نمی تواند عملکرد ضعیف مدیریت را کتمان کند.

منبع خبر : مهرداد یاراحمدی

لینک کوتاه خبر:

https://doublestar.ir/?p=10848

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها