سرنوشت مبهم بازیکن استقلال

امید حامدی فر و سبحان خاقانی که در شب پایانی نقل و انتقالات قرارداد خود را بااستقلال فسخ کردند.

به گزارش دبل استار امید حامدی فر و سبحان خاقانی که در شب پایانی نقل و انتقالات قرارداد خود را بااستقلال فسخ کرده اند، بازیکن آزاد محسوب می شوند و می توانند در روزهای آینده تیم جدید خود را انتخاب و به عنوان سهمیه ی فیفا به تیم جدید ملحق شوند.

در اعلام رسمی باشگاه استقلال سرنوشت یک بازیکن مبهم باقی ماند. علیرضا رضایی مرد شماره ی دو استقلال هنوز با استقلال قرارداد دارد و فسخ قرارداد او به طور رسمی از سوی باشگاه استقلال اعلام نشده است. او در لیست این فصل استقلال جای نگرفته است اما به سبب قرارداد با باشگاه و از آنجایی که به تیم جدید ملحق نشده می تواند طلب قرارداد فصل جاری از تیم آبی داشته باشد.

البته او چون در لیست استقلال در این فصل جای نگرفته است، بعد از مدت زمانی می تواند درخواست بازیکن آزاد داشته باشد. در این صورت به عنوان بازیکن آزاد می تواند راهی تیم جدید شود و البته نمی تواند برای کل فصل طلب دستمزد از باشگاه استقلال داشته باشد.

علیرضا رضایی به دنبال دریافت رضایتنامه ی قطعی و ملحق شدن به یکی از دو تیم ملوان و شمس آذر بود که باشگاه استقلال به وی اعلام کرد رضایتنامه اش را برای تیم جدید قرضی صادر می کند. اختلاف بر سر این موضوع موجب شد تا قرارداد علیرضا رضایی و باشگاه استقلال در مهلت قانونی نقل و انتقالات فسخ نشود.

لینک کوتاه خبر:

https://doublestar.ir/?p=10361

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها