رای علیه جواد نکونام مردود است

پیشکسوت آبی ها گفت: نکونام در کنفرانس خبری به حق صحبت کرد. خداراشکر آن یک گل را زدیم وگرنه مشکلات زیادی به وجود می‌آمد.

به گزارش دبل استار، محمد نوری در مورد حکم محرومیت موقت سرمربی استقلال به دلیل صحبت‌هایی که در کنفرانس خبری پس از دیدار با آلومینیوم اراک انجام داد، اظهار داشت: وقتی ناداوری‌ها زیاد است و حق تیم را می‌خورند، سرمربی باید چکار کند؟ چندین سال است اشتباهات داوری گریبانگیر استقلال می‌شود که همه هواداران، بازیکنان و مربیان را جان به لب کرده است.

وی افزود: نکونام در کنفرانس خبری به حق صحبت کرد. خداراشکر آن یک گل را زدیم وگرنه مشکلات زیادی به وجود می‌آمد. داور صحنه‌های ۵۰-۵۰ را هم به نفع تیم حریف سوت زد. نمی‌دانم کمیته داوران چرا چنین داورانی را انتخاب می‌کند. نمی‌دانم چرا سوت‌ها بر علیه استقلال است. این تیم جان گرفته، هوادارانش بابت این بازی‌ها و امتیازاتی که گرفته خوشحال هستند. نکونام هم زحمت زیادی می‌کشد. آماری که او دارد، کمتر مربی با استقلال داشته است.

نوری گفت: کمیته انضباطی باید حق را به حقدار بدهد نه اینکه حقی از تیمی را ضایع کند. فدراسیون باید جوابگوی اعتراض هواداران استقلال باشد. چرا انقدر حق استقلال خورده می‌شود؟ چرا داوری‌ها تا این حد ضعیف است؟ این رای علیه استقلال و مردود است. بابت این شرایطی که برای استقلال به وجود می‌آوردند، فقط می‌توان تاسف خورد.

پیشکسوت استقلال تصریح کرد: استقلال وقتی بازی می‌کند فقط با تیم حریف طرف نیست. به نظر می‌رسد با کمیته داوران، انضباطی و… هم طرف است. این تیم  باید با چند جبهه بجنگد؟ ان‌شاالله مدیریت باشگاه به این مساله اعتراض کتبی خودش را اعلام کند. واقعا صبرمان لبریز شده است. چندین سال است که حق استقلال خورده می‌شود. این رای را هیچکس قبول ندارد و از نظر هواداران استقلال مردود است.

 

لینک کوتاه خبر:

https://doublestar.ir/?p=11858

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها