سامره: VAR از نان شب واجب‌تر است

مدیر تیم فوتبال استقلال گفت: گل آفساید خوردیم و یک پنالتی ما سوخت، باز هم به همه ثابت شد که VAR از نان شب هم برای فوتبال ایران واجب تر است

به گزارش دبل استار، علی سامره درمورد دیدار استقلال مقابل گل گهر و اعتراض این تیم به پنالتی آبی‌ها با انتشار متنی بین دو نیمه مسابقه، اظهار داشت: بیانیه دادن قبل از پایان بازی کار قشنگی نیست و یک رفتار کاملا آماتور است.

وی افزود: نمی‌خواستم بعد از پایان بازی صحبت کنم اما فوتبال حرفه‌ای شده و برخی رفتارها زیبنده نیست. خودم بچه استان کرمان هستم و به این موضوع افتخار می‌کنم ولی چرا باید بین دو نیمه بیانیه داد در حالیکه استقلال یک گل آفساید خورده بود؟

مدیر تیم استقلال تصریح کرد: به گواه تمامی کارشناسان، گل تیم گل گهر آفساید بود و شک نکنید اگر آن گل را نمی‌خوردیم، شرایط و حتی سرنوشت مسابقه فرق می‌کرد. به خاطر آن گل تیم ما تحت فشار قرار گرفت. عکس فریز شده صحنه را هم دیدیم و کمک دوم مشرف به صحنه بود. نمی‌دانیم چطور متوجه نشد.

سامره گفت: بازی با گل گهر سیرجان تمام شد اما باز هم به همه ثابت شد که VAR از نان شب هم برای فوتبال ایران واجب تر است. اگر تکنولوژی کمک داور ویدئویی بود خطای واضح باگناما روی پیمان بابایی پنالتی اعلام می‌شد و با ۳ امتیاز به تهران بر می‌گشتیم.

منبع خبر : فارس

لینک کوتاه خبر:

https://doublestar.ir/?p=13227

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها