رشیدی: فکر نمی‌کردم استقلال مدعی قهرمانی باشد

پیشکسوت تیم استقلال گفت: در ابتدای فصل با توجه به مشکلاتی که وجود داشت تصور نمی‌کردم این تیم در جمع مدعیان قهرمانی قرار بگیرد.

به گزارش دبل استار،منصور رشیدی درباره برتری ۲ بر صفر استقلال مقابل تراکتور تبریز در هفته دهم لیگ برتر گفت: بازیکنان استقلال نسبت به دیدارهای گذشته در همه پست‌ها خوب بازی کردند. خط دفاع کمتر مرتکب اشتباه شد و خط میانی نیز به خوبی بازیسازی کرد. تراکتور تیم خوبی داشت اما در آزادی با حضور هواداران استقلال تحت فشار بود و نتوانست موقعیت آنچنانی ایجاد کند.

وی در مورد عملکرد گوستاوو بلانکو، مهاجم آرژانتینی آبی‌پوشان تصریح کرد: گوستاوو در بازی‌های قبلی چند دقیقه بازی کرده بود و نمی‌توانستیم او را مورد ارزیابی قرار دهیم. او برابر تراکتور نشان داد روز به روز بهتر می‌شود و نیاز دارد بیشتر با تیم هماهنگ شود. او به خوبی در زمین حرکت می‌کرد و هنوز جا دارد که بهتر شود.

پیشکسوت استقلال در پاسخ به این سؤال که ابتدای فصل تصور می‌کرد شاگردان جواد نکونام مدعی قهرمانی باشند، یادآور شد: اصلاً فکر نمی‌کردم این تیم مدعی باشد. تغییر مدیریت باشگاه، بسته بودن پنجره نقل‌وانتقالات، حذف از آسیا، جذب نشدن بازیکنان مدنظر کادرفنی، مشکلات مالی و … را کنار هم گذاشتم و گفتم این تیم شاید نتواند سهمیه آسیا را هم بگیرد چه برسد به اینکه مدعی قهرمانی باشد. برای من سخت بود تصور کنم استقلال در جمع مدعیان قهرمانی باشد. جواد نکونام نشان داد در این مدت به لحاظ فنی و روحی – روانی روی بازیکنان کار کرده و توانسته‌ تیم خوبی بسازد.

رشیدی در رابطه با برتری سپاهان مقابل پرسپولیس در این هفته گفت: سپاهان به لحاظ داشتن مهره شرایط بهتری داشت. موقعیت‌های سپاهان بهتر بود و روی بازی مسلط بودند. آنها نشان دادند مدعی قهرمانی هستند. حسرت بازی استقلال با سپاهان در اصفهان را می‌خورم. در آن روز، استقلال خیلی بهتر بازی کرد و به سپاهان موقعیتی نداد. حق استقلال در آن بازی مساوی هم نبود و باید برنده می‌شد.

لینک کوتاه خبر:

https://doublestar.ir/?p=12249

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها