کدام را باور کنیم؛ رنجرور صد میلیاردی یا تخم مرغ، سیب زمینی

موضوع ناهار بازیکنان پرسپولیس قبل از بازی با ملوان این روزها بسیار حاشیه ساز شده است.

به گزارش دبل استار، هفته هشتم لیگ برتر با تساوی دو مدعی در شمال کشور مقابل نمایندگان شمال کشورمان به پایان رسید و استقلال با ۱۸ امتیاز در صدر جدول رده‌بندی ماند.

اما خبری که بیشتر از بازی ضعیف شاگردان یحیی گلمحمدی به آن پرداخته شده این بود.

کاروان تیم فوتبال پرسپولیس ظهرشنبه بعد از تمرین بدون صرف ناهار عازم فرودگاه شد تا به رشت سفر کند که موضوع باعث عصبانیت بازیکنان شد.این موضوع در حالی است که مسئولان تدارکات تیم مقداری سیب‌زمینی و تخم‌مرغ آب پز برای تیم فراهم کرده بود که بازیکنان از این وعده غذایی استفاده نکردند.

اما این خبر واقعی نبود و بازیکنان پرسپولیس برای گرفتن آپشن های خود دست به چنین کاری زدند و با فرستادن چنین عکسی در شبکه‌های اجتماعی خواستند که مدیریت باشگاه پرسپولیس را تحت فشار بگذارند.

اکنون این سؤال پیش می آید که مگر همین چند روز پیش نبود که بازیکن همین تیم از داشتن دو ماشین صد میلیاردی که تازه با حواله و با قیمت کمتر وارد کرده، سخن نگفت؟ آیا بازیکنانی که سالانه حدود ۴۰تا۵۰ میلیارد درآمد دارند، نمی توانند یک وعده غذا مثل بقیه مردم بخورند یا یکی از بازیکنان هزینه یکساعت خود را به نهار تیم خود اختصاص دهد. همه می دانند که این یک بازی برنامه ریزی شده بود تا مدیریت باشگاه پرسپولیس را برای گرفتن پولی که حقشان نیست تحت فشار می گذارند.مگر فرهاد مجیدی زمانی که سرمربی استقلال بود از جیب خود پول نهار و شام و کلیه هزینه های غذا و جایزه بردها را نمی داد، شما هم یکبار بدون هوچی‌گری از جوانمردی خود چیزی به یادگار بگذارید تا نسل بعد بداند که شما هم مردمی بودید و مثل بقیه یک روز زندگی کردید.

تیمی که با خود دوربین اچ دی، خبرنگاران بسیار و حتی گزارشگر از تهران به انزلی می برد، مطمئن باشید که می تواند کل خبرنگاران را خبرنهار کند،همانگونه که قبلا تخصص این کار را دارد.

به هرحال بازیکنی که قبل از اینکه به پرسپولیس بیاید از فروختن خانه خود برای دادن پول رضایت نامه سخن می گوید، یک روز هم بخاطر هواداران تخم مرغ و سیب زمینی بخورد، مگر آسمان به زمین می رسد.

اکنون هواداران رنجرور صد میلیاردی شما را باور کنند یا خوردن تخم مرغ با سیب زمینی و نداشتن پول یک نهار در جامعه ای که اکثریت زیر خطر فقر زندگی می‌کنند.

منبع خبر : محسن بهره دار

لینک کوتاه خبر:

https://doublestar.ir/?p=11909

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها