سامره:

برخی تیم‌ها به جای تمرکز روی تیم‌شان روی استقلال تمرکز کرده‌اند

سرپرست تیم فوتبال استقلال تأکید کرد، اگر این تیم دنبال رعایت سقف قرارداد نبود، منتظر محمد عراقی را حفظ می‌کرد.

به گزارش دبل استار، علی سامره درباره بحث ارسال پرونده قراردادهای بازیکنان و مربیان تیم فوتبال استقلال به کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال، اظهار داشت: پرداختن به این مسائل ادامه بحث‌های قبلی است. کمیته انضباطی رسماً اعلام کرده که هنوز پرونده‌ای ارسال نشده است. اینها شلوغ‌بازی مجازی است و برخی تیم‌ها به جای تمرکز روی تیم‌شان روی استقلال تمرکز کرده‌اند.

وی در ادامه افزود: دوست نداریم به این بحث‌ها ادامه دهیم، چون تکراری است اما این را بگوییم اگر قرار به تخلف در قراردادها بود، منتظر محمد را حفظ کرده یا زودتر قرارداد گوستاوو بلانکو را ثبت می‌کردیم. اگر نمی‌خواستیم سقف قرارداد را رعایت کنیم خیلی کارها انجام می‌دادیم.

سرپرست تیم فوتبال استقلال راجع به مصاف تدارکاتی آبی‌پوشان با نفت مسجدسلیمان گفت: بازی‌های دوستانه بیشتر برای محک زدن بازیکنان است که در شرایط بازی قرار بگیرند تا از نظر ذهنی و بدنی در شرایط مسابقه قرار بگیرند.

سامره در مورد آخرین وضعیت مصدومیت محمدحسین مرادمند تصریح کرد: او مراحل درمانی‌اش را می‌گذراند و امیدواریم زودتر برگردد. سایر بازیکنان هیچ مشکلی ندارند و همراه تیم تمرین می‌کنند.

منبع خبر : به نقل از تسنیم

لینک کوتاه خبر:

https://doublestar.ir/?p=12371

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها