سایه بلانکو بر سر ارسلان؛

مهاجم آرژانتینی جایگاه مطهری را به خطر می‌اندازد؟

نکونام سعی داشت با خرید مهاجم خارجی گره از خط تهاجمی استقلال باز کند.

به گزارش دبل استار، در شروع فصل جدید لیگ برتر استقلال هفته نخست را به مصاف صنعت نفت آبادان رفت و با سه گل این تیم را شکست داد و یکی از این گل‌ها را ارسلان مطهری به ثمر رساند و پس از آن در سه بازی دیگر، نتوانست در امر گلزنی موفق عمل کند.

مطهری که توسط غلامرضا عنایتی برای حضور در بازی‌های آسیایی هانگژو به تیم امید دعوت شد در این مسابقات دو گل به نام خود ثبت کند که این یک امتیاز مثبت برای او محسوب می‌شود زیرا حضور در این میادین باعث شد تا مطهری در شرایط مسابقه بماند.

استقلال از چند فصل گذشته در خط حمله تا حد زیادی دچار ضعف است و گل‌های این تیم در چهار هفته ابتدایی تنها یک بار توسط مهاجمین به ثمر رسیده که آن هم به نام ارسلان مطهری ثبت شده است.

ازآنجا که نکونام بر خرید یک مهاجم خارجی تاکید بسیاری داشت، در تعطیلات لیگ برتر یک مهاجم آرژانتینی به استقلال پیوست تا گره از مشکل خط تهاجمی استقلال باز شود.

بلانکو بلند قامت که سابقه بازی در لالیگا را در کارنامه خود دارد علاوه بر ارسال‌های هوایی، با سرعتی که دارد می‌تواند تاثیرگذار عمل کند.

در این میان اما چیزی که راجع به گوستاوو بلانکو مبهم است، رسیدن او به آمادگی کامل و قرار گرفتن در ترکیب اصلی استقلال خواهد بود چرا که اگر این اتفاق در زمان کمتری رخ دهد و او به ترکیب ثابت برسد، رقیب مهمی برای ارسلان محسوب می‌شود و جایگاه گیتاریست آبی متزلزل خواهد شد.

نکته‌ای که در خصوص این مهاجم آرژانتینی وجود دارد این است که اگر لیگ برتر پس از اتمام هفته هفتم دوباره تعطیل شده و به فیفادی برود، به سود او خواهد بود و زمان بیشتری برای هماهنگ شدن با بازیکنان دارد، چیزی که برای مطهری می‌تواند یک زنگ خطر باشد.

حال باید دید مسابقات به چه شکل پیش خواهد رفت و مهاجم تازه آبی‌ها از چه زمانی برای استقلال به میدان خواهد رفت.

 

منبع خبر : راضیه شیروانی

لینک کوتاه خبر:

https://doublestar.ir/?p=11250

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها