پیش بازی استقلال و مس رفسنجان؛ 

عملیات فتح‌‌ کویر پس از یک ائتلاف مهم!

وقفه طولانی‌ مدت در برگزاری بازی های لیگ قطعا بزرگترین چالش نکونام در رفسنجان است. 

به گزارش دبل استار، پس از وقفه‌ای ۳۹ روزه، شاگردان جواد نکونام ماجراجویی خود را در لیگ بیست و دوم از سر خواهند گرفت، آبی پوشان که علی رغم پیش بینی‌های ابتدای فصل نتایج قابل قبولی کسب کردند در هفته هفتم لیگ برتر به مصاف مس رفسنجان می‌روند تا در صورت برتری در این دیدار خارج از خانه، دوازدهمین امتیاز را به حساب خود واریز کنند. معمولا وقفه طولانی‌ مدت در برگزاری بازی های لیگ، در روند حرکتی تیم‌هایی که شرایط ایده‌آلی‌ دارند، تاثیر منفی می‌گذارد. این موضوع قطعا بزرگترین چالش نکونام در رفسنجان است.

با توجه به فاصله گرفتن آبی پوشان از شرایط مسابقه و همچنین تعطیلی چند روزه تمرینات تیم به دلیل اعتراض به عدم پرداخت مطالبات بازیکنان، می‌توان گفت تقابل با شاگردان ساکت الهامی سخت ترین دیدار استقلال تا اینجای کار خواهد بود، حتی دشوار تر از سپاهان پرمهره و مدعی. اما کسب سه امتیاز این دیدار می‌تواند، تیم منظم جواد نکونام را به خودباوری بیشتری برساند.

الهامی به دنبال سه امتیاز خانگی

مس رفسنجان در ۵ بازی فصل جدید خود تنها پنج امتیاز به دست آورده و حالا در خانه با حریفی دیدار می‌کند که تحت هدایت جواد نکونام است. مربی جوانی که رقبا همیشه کار دشواری در گلزنی به تیم او دارند. حال تیم الهامی با ثبت ٣ گل این پیام را می‌رساند که خط حمله خطرناکی ندارد و این مربی باید چاره‌ای برای عبور از مدافعان استقلال بیندیشد.

تلخترین خاطره ساکت در رویارویی با استقلال به فصل گذشته باز می‌گردد که تیمش ۶ گل از آبی‌های پایتخت دریافت کرد و همین امر باعث می‌شود تا الهامی نخواهد بازنده این بازی باشد.

رو در رو

در ۶ تقابل اخیر نارنجی های رفسنجان و آبی‌های پایتخت، ۴ برد سهم استقلال بوده و مسی ها موفق به شکست این تیم نشده‌اند و دو تقابل دیگر نیز به با نتیجه مساوی پایان یافته است.

جدول

استقلال با ۴ بازی، ٣ برد، ١ باخت و بدون تساوی ده امتیازی است و پس از پرسپولیس جایگاه چهارم را به خود اختصاص داده و در سویی دیگر مس رفسنجان با ۵ بازی، ١برد، ٢باخت و ٢ تساوی پنج امتیازی است و در رده دوازدهم جدول قرار گرفته است.

 

منبع خبر : راضیه شیروانی

لینک کوتاه خبر:

https://doublestar.ir/?p=11249

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها