سند جنجالی رفاقت بین خطیر و نکونام را بهتر کرد

اولیای گفت که برخی اقدامات سبب شد تا رابطه میان خطیر و نکونام محکم‌تر شود.

به گزارش دبل استار،کاظم اولیایی، عضو کمیته صدور مجوز حرفه‌ای فدراسیون فوتبال ظهر امروز در ساختمان باشگاه استقلال حضور پیدا کرد. او در بخشی از اظهاراتش به صحبت درباره سند جنجالی جلسه هیئت مدیره آبی‌ها واکنش نشان داد.

چند روز پیش بود که یکی از رسانه‌ها، تصویری از صورت جلسه بدون شماره، بدون تاریخ و بدون امضای هیئت مدیره استقلال را منتشر کرد که به علی خطیر این اختیار داده شده بود تا در صورت نیاز، نسبت به تغییر سرمربی تیم اقدام کند.

البته انتشار این نامه با واکنش باشگاه استقلال همراه شد و علی خطیر صراحتا به حمایت از سرمربی تیم پرداخت و گفت: مطمئنا جواد نکونام سال‌های سال در استقلال خواهد بود. خطاب به هواداران محترم و عزیزمان هم می‌گویم اگر من در استقلال بودم و جواد نکونام بخواهد برود، مطمئن باشید یک روز قبل از رفتنش من استعفا می‌دهم و می‌روم.

حالا نیز این موضوع به سوژه یکی از سوالات خبرنگاران از اولیایی تبدیل شد. او گفت: متأسفانه ما از جایی آسیب می‌بینیم که خودمان آن را می‌شناسیم. تمام این حرف‌ها باعث دوگانگی است و آسیب می‌رساند. در این خصوص هم با آقای خانی و هم با آقای خطیر صحبت کردم.

او ادامه داد: اینکه اسناد را خانی منتشر کرده یا شخص دیگری، برای کسی روشن نیست ولی کار بسیار ناپسندی بوده و با این کارها دل هواداران استقلال را خون می ‌کنند. اعضای هیئت مدیره باید متحد باشند و اینکه چه کسی نامه را منتشر کرده را به خدا واگذار می‌کنیم.

اولیایی افزود: سندی که منتشر شد مربوط به گذشته و پیش‌نویس بود و اصلاً امضایی در آن وجود نداشت. خود آقای خطیر هم بر این اعتقاد است که سند جعلی بوده است. این موضوع مصداق عدو شود سبب خیر اگر خدا خواهد است، این اتفاقات سبب شد تا بین علی خطیر و جواد نکونام رفاقت بهتری به وجود بیاید.

لینک کوتاه خبر:

https://doublestar.ir/?p=11557

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها