این است اتحاد تیمی؛

همه برای یکی، یکی برای همه

بازیکنان استقلال از هم تیمی خود محمدحسین مرادمند حمایت و برای او آرزوی سلامتی کردند.

به گزارش دبل استار، زمانی که به استقلال پیوست، کمتر کسی او را می شناخت. مدافعی که با درخشش در تیم شهرخودرو، ناگهان با پیشنهاد استقلال مواجه شد.

در ابتدای حضورش چندان مورد استقبال هواداران این تیم واقع نشد. نقطه اوج او اما ترکیبش با سیاوش یزدانی بود؛ جایی که فرهاد مجیدی با ترکیب این دو مدافع، بهترین خط دفاعی فصل را از آن استقلال کرد. اما در بزنگاهی که می توانست با حضورش استقلال را در راه قهرمانی همراهی کند، با ضرب العجل سازمان نظام وظیفه برای خدمت سربازی مواجه شد. ضرب العجلی که برای بازیکنان سایر تیم ها صادق نیست! به گفته خود مرادمند، زمانی که قرار بود سرباز شود فقط درخواست یکی دو ماه فرصت کرده بود تا فوتبالش را ادامه دهد اما این اجازه به او داده نشد تا راهی ملوان شود.

او که انگار سرنوشتش با دلتنگی برای استقلال گره خورده، امیدش را از دست نداد و بار دیگر به ترکیب تیمش بازگشت.

اما از آنجا که فوتبال است و هزار اتفاق، با یک مصدومیت بد موقع مواجه شد تا علاوه بر استقلال، خود مرادمند نیز با شرایطی دشوار مواجه شود.

این بار هم به مانند سالهای گذشته، بازیکنان استقلال در کنار یکدیگر و به خصوص حسین مرادمند ایستادند و با حمایت در فضای مجازی، اتحاد خود را نشان دادند. اتفاقی که بیش از هر چیز به استقلال کمک می کند.

به گفته پزشکان، محمدحسین مرادمند به دلیل پارگی رباط داخلی، چند هفته ای از میادین دور و از همراهی تیمش محروم خواهد بود.

 

منبع خبر :  سحر صیدی بانی

لینک کوتاه خبر:

https://doublestar.ir/?p=12398

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها