قهر بچه گانه جواب نیست، بهانه بچه گانه می‌آوریم!

تساوی شب گذشته پرسپولیس مقابل ملوان قرمزها را ناراحت کرده است.

به گزارش دبل استار، در بازی دیشب دو تیم ملوان و پرسپولیس درحالی که تیم پرسپولیس موفق نشده بود تیم ملوان را از پیش رو بردارد و یک بازی ناموفق را در مقابل انزلی چی ها به معرض نمایش و امید به گلی نزدیک به صفر را از خود به جا گذاشتند.

کادر فنی و برخی از مدیران این تیم که تساوی مقابل ملوان فشار به آنها وارد کرده بود به جای اینکه پاسخی برای این نمایش ضعیف برای هواداران خود داشته باشند از صحبت های عضو هیئت مدیره استقلال در رابطه با مشکلات و تعبیض ها بین دو تیم خورده گرفتند و مصاحبه های تندی انجام دادند تا شاید بتوانند ضعف های فنی و شخصی خود را با بیان کردن این مسائل پوشش دهند.

تنها سوالی که شاید هواداران استقلال هیچوقت به پاسخش نرسیدند این است که چرا مسئولین و مربیان پرسپولیس تحت هیچ شرایطی و با به زبان آوردن هر حرفی که از دهنشان در می آید نباید محروم شوند و از آن سمت چرا جواد نکونام با بیان کردن کوچکترین انتقادی سریع و السیر به کمیته های مختلف دعوت می شود.

یا چرا هر زمانی که آقای گل محمدی قهرهای بچه گانه می کند در زودترین زمان ممکن تمامی امور بر وفق مراد ایشان می شود آیا رنگ حنای آقای گل محمدی از بین نرفته است یا نمی‌خواهند خاطر ایشان مکدر شود.

ای کاش کادرفنی پرسپولیس به جای اینکه با سم پاشی قصد داشته باشد جو را ملتهب کند و بازی ضعیفشان را تحت تاثیر این مصاحبه ها قرار دهند دیگر قهر نکند و از تمرینات دور نشوند تا حداقل بتوانند یکی دو موقعیت در هر بازی ایجاد کنند تا مجبور نشوند برای پوشاندن ضعف هایشان به هر دیواری چنگ بزنند.

آقای گل محمدی باید بداند در هیچ جای این فوتبال به جز تیم پرسپولیس نمی تواند این عکس العمل هارا از خود نشان دهد پس باید دانش خود را بالا برده تا بتواند اگر زمانی از پرسپولیس جدا شد رو به قهر های بچه گانه نیاورد.

منبع خبر : محمدرضا سعیدی مقدم

لینک کوتاه خبر:

https://doublestar.ir/?p=11891

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها