دلیلی بر دستان خالی نکو

استفاده از دو بازیکن غیر تخصصی در دفاع میانی 

جواد نکونام نشان داد که بهانه گیر نیست و با داشته هایش بهترین نتایج را تا اینجای لیگ گرفته است

به گزارش دبل استار، استقلال در دربی ۱۰۲ در حالی به مصاف پرسپولیس رفت که در این دیدار استقلال دو مدافع تخصصی خود به نام حسین مرادمند و ایمان سلیمی را در اختیار نداشت و تا نکونام از روزبه چشمی که عملا یک هافبک دفاعی تخصصی می باشد استفاده کند و آرمین سهرابیان که پست تخصصی او ابتدا مدافع چپ بود.

بدون تردید این برای اولین بار در تاریخ دربی بود که یک تیم بدون تخصصی بازی کرد و هیچ موقعیت گلی هم به حریف نداد و تنها گل رقیب هم از اشتباهات سریالی بازیکنان استقلال به حریف تقدیم شد، به ثمر رسید.

نبود دفاع تخصصی در دربی به همگان نه تنها ثابت کرد که دستان نکونام خالی است، بلکه همه به چشم دیدند که نکونام بعد از اشتباه آرمین سهرابیان که از نظر روحی افت کرده بود او را با یک هافبک دفاعی تعویض کرد تا حامدی فر زوج روزبه در ده دقیقه پایانی بازی شود.

جواد نکونام نشان داد که بهانه گیر نیست و با داشته هایش بهترین نتایج را تا اینجای لیگ گرفته است و اگر روزنامه نگاران و مجریان ورزشی و تحلیل گران صادقند دیدند که نه تنها دست نکونام خالی می باشد، بلکه او بازیکنی هم برای پر کردن لیستش نداشت تا هواداران بدانند که لااقل لیست تیم کامل است.

نکونام باید تا نیم فصل با همین نفرات به میدان برود و این بازی سندی تاریخی بر خالی بود دستان نکونام بود و نکته مهم‌تر بازی در مهمترین بازی فصل بدون دو دفاع تخصصی در قلب دفاع مقابل پرسپولیس بود.

استقلال با همین نفرات هم به پرسپولیس باج نداد و اگر داوری، اشتباه خودی ها و دقت مهاجمان بود، چه بسا نتیجه نباید مساوی ۱بر۱ می شد، بلکه باید استقلال برنده دیدار می شد.

 

لینک کوتاه خبر:

https://doublestar.ir/?p=12973

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها