پیش بازی استقلال - تراکتور؛

انتقام یا تاج گذاری؟

شاگردان نکونام خود را برای نبرد با تیم پاکو خمز آماده می‌کنند.

به گزارش دبل استار، روز شنبه ٢٠ آبان ١۴٠٢ و از ساعت ١۶:٢٠ دو تیم استقلال و تراکتور در ورزشگاه آزادی و به میزبانی تیم تهرانی، به مصاف یکدیگر خواهند رفت. مسابقه ای که معمولا از جذاب ترین تقابل های بین دو تیم در لیگ برتر است.

شرایط دو تیم
استقلال تهران که با کسب ١٩ امتیاز به صدر جدول تکیه زده، برای کسب سه امتیاز و حفظ فاصله با رقیب سنتی، پا به میدان خواهد گذاشت. استقلالی ها که از دو مسابقه خود ۵ امتیاز کسب کردند، حالا به دنبال کسب تمام امتیاز ممکن از یکی از رقیبان اصلی هستند. برای استقلال، زبیر نیک نفس و پیمان بابایی به دلیل مصدومیت غایب خواهند بود.

تراکتور اما از دو بازی آخر خود تنها سه امتیاز کسب کرده است و با ١۵ امتیاز در جایگاه چهارم جدول قرار دارد. برای این تیم ریکاردو آلوز، تاثیرگذارترین بازیکن این روزهای تراکتور، به دلیل دریافت کارت قرمز مقابل نساجی، غایب خواهد بود.

جذابیت های این تقابل
تقابل دو تیم استقلال تهران و تراکتور تبریز همواره از جذابیت هایی برخوردار بوده و هر دو تیم خاطرات تلخ و شیرینی از این رقابت دارند.

یکی از جذابیت های این تقابل را می توان نتیجه منحصر به فرد ٧ بر ١ در نیم فصل دوم سال گذشته دانست؛ جایی که در روز آخر مسابقات، تراکتور در آزادی، مغلوب حریف تهرانی شد. البته که از آن روز تا به الان بسیاری چیزها از جمله سرمربی تیم استقلال دستخوش تغییر شده است. اما همین آمار نوید بخش تقابلی جذاب بین دو تیم خواهد بود؛ تی تی هایی که در فکر انتقام فصل گذشته هستند و استقلالی که صدر جدول را با هیچ حریفی شریک نمی شود.

از دیگر جذابیت های این تقابل بازیکنان سابق دو تیم هستند. برای تراکتوری ها امیرحسین حسین زاده، محمد نادری، عارف آغاسی و حسین پورحمیدی ای به میدان خواهند رفت که سابقه پوشیدن پیراهن استقلال را در کارنامه دارند.

با همه این تفاسیر و اگر اتفاقات فوتبالی و غیر فوتبالی خاصی رخ ندهد، انتظار می رود که عصر شنبه جذابی در پیش است.

منبع خبر : سحر صیدی بانی

لینک کوتاه خبر:

https://doublestar.ir/?p=12087

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها