ضربه بزرگ سرخ‌ها از وار؛شکافی که عمیق‌تر شد

استفاده از var در دیدار امروز استقلال و پرسپولیس برای پرسپولیسی ها خوش یمن نبود.

به گزارش دبل استار، سرانجام سیستم کمک داور ویدیویی به لیگ برتر فوتبال ایران نیز راه یافت و برای اولین بار در دربی پایتخت از این سیستم ویژه استفاده شد.

آن چیزی که مشهود بود سرخ‌ها از اول با این اتفاق مخالف بودند و هر چند علنی آن را بیان نمی‌کردند اما با توجه لابی‌هایی که داشتند می‌خواستند به هر نحوی که شده جلوی این اتفاق را بگیرند.

با توجه به پایان یافتن بازی حالا مشخص می‌شود که چرا آنها دوست نداشتند کمک داور ویدیویی در این بازی استفاده شود درست در زمانی که فکر می‌کردند همه چیز به پایان رسیده است “وار” نتیجه را عوض کرد و بزرگترین ضربه به پرسپولیس وارد شد.

حالا با تساوی این دو تیم شکافی که میان سرمربی و مدیرعامل پرسپولیس وجود داشت عمیق‌تر خواهد شد و هر دو طرف به دنبال حذف دیگری خواهند بود.

حالا مدیرعامل و سرمربی پیروزی به دنبال این هستند نفر مورد نظر خود را به این تیم وارد کنند و اختلاف این دو نفر بدون شک وضعیت بحرانی پرسپولیس را بدتر خواهد کرد.

حالا یحیی گل محمدی که چندین بازی است خیلی بد نتیجه گرفته و از ۷ بازی گذشته خود تنها یک بازی را برده ناچار است خود را به هر نحوی که شده از هجمه فشار ها رها کند و چاره ای جز چنگ زدن به ریسمان اختلاف با مدیرعامل را ندارد.

 

منبع خبر : مهرداد یاراحمدی

لینک کوتاه خبر:

https://doublestar.ir/?p=12976

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها