شکایت‌های دربی از موقعیت‌هایش بیشتر بود/ متاسفانه اصلا فرهنگ استفاده از VAR را نداریم

پیشکسوت استقلال گفت: در این چند روز اخیر اینقدر از بحث شکایت‌ها ناراحت شده‌ام که واقعاً نمی‌دانم چه بگویم چون این مسابقه چیزی جز این شکایت‌ها نداشت.

به گزارش دبل استار، منصور رشیدی بازیکن و مربی اسبق استقلال ، درباره دیدار دربی رفت لیگ برتر جاری اظهار داشت: متاسفانه این مسابقه هیچ بار فنی نداشت. در حالی که انتظار داشتیم دو تیم فوتبال قابل قبولی را ارائه بدهند هرگز نتوانستیم آن چیزی که دوست داشتیم را در این دربی ببینیم.

وی درباره اتفاقات مربوط به داوری و استفاده از VAR در این مسابقه توضیح داد: باز هم مشخص شد که فوتبال ما از دنیا عقب است. اینقدر در این سال‌ها از VAR در فوتبال دنیا استفاده شده که حالا همه با شرایط کار کردن با این تجهیزات آشنایی دارند اما ما در ایران وقتی خواستیم یک بار از این امکانات استفاده کنیم این همه جار و جنجال به وجود آمد. این نشان می‌دهد ما فرهنگ استفاده از کمک داوری ویدیویی را هنوز پیدا نکرده‌ایم.

وی ادامه داد: البته این مشکلات هم به کوتاهی مسئولان فدراسیون فوتبال برمی‌گردد. ما که الان می‌توانیم از کمک داور ویدیویی استفاده کنیم چرا ظرف سال‌های گذشته نرفتیم تا این تجهیزات را بیاوریم؟

رشیدی درباره صحنه جنجالی درون محوطه جریمه پرسپولیس خاطرنشان کرد: این همه جر و بحث با داور مسابقه چه معنی می‌تواند داشته باشد جز اینکه ما هنوز نمی‌دانیم وقتی داور تصمیم می‌گیرد باید به آن احترام بگذاریم. من فکر می‌کنم صحنه برخورد بازیکن پرسپولیس با آرش رضاوند کاملاً پنالتی بود. وقتی درون محوطه جریمه بازیکن زیر پای مهاجم تکل می‌زند مگر اتفاقی غیر از پنالتی باید رخ بدهد! این همه جاروجنجال برای چیست؟

رشیدی تاکید کرد: این مسابقه به جای اینکه مسائل فنی و بار فنی داشته باشد بیشتر از هر چیزی شکایت داشت. واقعاً باعث تاسف است که موقعیت‌های این مسابقه به اندازه نصف شکایت‌هایش هم نبود. از لحظه‌ای که بازی تمام شده شاهدیم که دائماً دو تیم در حال شکایت کردن از یکدیگر هستند. این آن فوتبالی نیست که ما از دو تیم پرسپولیس و استقلال توقع داریم.

دروازه‌بان سال‌های گذشته استقلال همچنین درباره گلی که استقلال دریافت کرد و عملکرد حسینی گفت: حسینی روی این گل مقصر نبود بلکه تقصیرکار اصلی مدافعان تیم بودند که توپ را روی دروازه خودی سانتر کردند و در بازگشت هم توپ بد دفع شد تا توپ جلوی پای بازیکن حریف بیفتد و شوت بزند. اتفاقا حسینی در یک صحنه دیگر در حالی که قصد حرکت به سمت راست خودش را داشت وقتی متوجه شد توپ به سمت چپ می‌رود بلافاصله برگشت و آن را گرفت و از این نظر آمادگی خیلی خوبی داشت.

بازیکن سال‌های گذشته فوتبال کشورمان درباره حضور تماشاگران در این بازی گفت: تنها اتفاق مثبت در این مسابقه حضور بانوان بود که من خیلی خوشحال شدم وقتی دیدم خواهران و دختران من آمده‌اند تا بازی استقلال و پرسپولیس را در استادیوم ببینند. تاسف خوردم که چرا این همه سال این امکان برایشان ایجاد نشده بود. به نظرم این دربی با همه اتفاقات اعصاب خردکنی که داشت لااقل در ارتباط با حضور بانوان دل همه ما را شاد کرد و امیدوارم این اتفاق در بازی‌های بعدی باز هم ادامه‌دار شود تا بتوانیم باز هم خانم‌ها را در استادیوم ببینیم.

لینک کوتاه خبر:

https://doublestar.ir/?p=13081

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها