برد پر گل استقلال؛

جهنم آبادان بهشت شد

استقلال گام اول لیگ بیست و سوم را محکم برداشت.

به گزارش دبل استار، هفته اول لیگ برتر فوتبال ایران با برتری سه گله استقلال به پایان رسید و آبی ها موفق شدند با سه گل زیبا نفتی های آبادان را پشت سر بگذارند

خیلی از هواداران استقلال تنها به چشم یک پیش بازی به این دیدار نگاه می کردند و خوش‌بینانه ترین هوادار آبی ها نیز کسب برد سه گله را را پیش بینی نمی‌کرد.

اما شاگردان نکونام هر چند در نیمه اول عملکرد و هماهنگی قابل قبولی نداشتند اما با یک گل موفق شدند این نیمه را پشت سر بگذارند.

با شروع نیمه دوم آبی ها فقط به دو دقیقه نیاز داشتند تا گل دوم را به ثمر برسانند، جلالی با سانتری زیبا مطهری را صاحب یک ضربه سر کرد که ارسلان به زیبایی گل دوم آبی ها را به ثمر رساند.

گل سوم آبی ها نیز با عملکرد خوب و قابل قبول صالح حردانی به ثمر رسید، حردانی با حرکتی انفرادی مدافع نفت را پشت سر گذاشت و با شوتی سرکش گل سوم استقلال با به ثمر رساند

شاگردان ویسی در دیدار اول بسیار خوب بازی کردند و در اولین دیدار که سخت ترین بازی لیگ به شمار می رود موفق شدند سی دقیقه مقاومت کنند و گلی دریافت نکنند.

نفتی ها در طول بازی موقعیت های نصفه و نیمه ای نیز به دست آوردند که با عملکرد خوب مدافعان و دروازه بان استقلال به نتیجه نرسید.

عملکرد خوب نفت نتوانست مانع برتری آبی ها شود و شاگردان نکونام گام اول لیگ را در برابر نفت با قدرت کامل برداشتند و موفق شدند صدر جدول را آبی کنند.

 

مهرداد یاراحمدی

لینک کوتاه خبر:

https://doublestar.ir/?p=9807

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها