استقلال در هفته نهم لیگ برتر به مصاف شمس آذر قزوین خواهند رفت.

استقلال در حالی به مصاف شمس آذر قزوین خواهد رفت که نخستین جدال دو تیم با یکدیگر خواهد بود.

به گزارش دبل استار, استقلال که در هفته گذشته موفق به کسب چهارمین پیروزی پی در پی خود در لیگ شده بود و با توقف رقیب دیرینه خود به تنهایی بر صدر جدول تکیه زده است این هفته میهمان شمس آذر قزوین خواهد بود.
آبی پوشان که بر خلاف سایر تیم های مدعی با مشکلات فراوانی طی همین مدت کوتاه دست و پنجه نرم کرده اند اما توانستند با رسیدن به صدر جدول کار خارق العاده ای انجام دهند که چنین عملی میسر نخواهد شد جز دانش کادر فنی و اراده آهنینی که با اتحاد و تلاش بی وقفه حاصل شده است.
استقلال در حالی روز پنج شنبه به مصاف شمس آذر قزوین تیم تازه صعود کرده لیگ برتر خواهد رفت که نخستین جدال دو تیم با یکدیگر خواهد بود و کادرفنی و بازیکنان با اشراف کامل پا به میدان رقابت خواهند گذاشت و حریف کم نام و نشان خود را به هیچ وجه دست کم نخواهند گرفت تا بتوانندعلاوه بر تداوم پیروزی های متوالی خود جایگاه شان را در صدر جدول تثبیت کنند.
آبی پوشان در حالی چشم به سه امتیاز این بازی دوخته اند که تاکنون موفق شده اند با جواد نکونام بهترین شروع خود در لیگ برتر را رقم بزنند و اکنون هارمون اصلی تیم رفته رفته شکل گرفته است و هواداران را به رقم زدن روزهای بهتری امیدوار کرده است.
نگاهی بر کارنامه شمس آذر تا اینجای لیگ نشان از قدرت تیمی آن ها خواهد داشت که توانسته اند با شکست تیم های تراکتور،فولاد و مس رفسنجان در خانه هایشان دست به شگفتی های بزرگی بزنند و قطعاً دست و پا بسته نخواهند بود.
استقلال برای این بازی محمد حسین مرادمند را به دلیل اخراج در بازی هفته گذشته همراه خود نخواهد داشت و برای این بازی سیستم خط دفاعی استقلال را دچار تغییر خواهد کرد و با بازگشت بقیه مصدومین و قرار گرفتن در شرایط بازی دست کادرفنی برای انتخاب نفرات و روش های مختلف باز خواهند بود.

منبع خبر : صابر مهدویان

لینک کوتاه خبر:

https://doublestar.ir/?p=11930

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها