کری خوانی جدید هواداران استقلال

هواداران تیم‌های استقلال و تراکتور تبریز بارها علیه یکدیگر شعار سر دادند.

به گزارش دبل استار،تیم‌های فوتبال استقلال و تراکتور تبریز از ساعت ۱۶:۲۰ امروز (شنبه) در چارچوب هفته دهم لیگ برتر فوتبال، در ورزشگاه آزادی به مصاف هم خواهند رفت.

* در حالی که کمتر از یک ساعت به آغاز بازی مانده بود حدود ۲۰ هزار نفر در ورزشگاه حضور داشتند و در حال حاضر به تعداد آنها افزوده می‌شود.

* درشرایطی که گفته می‌شد تنها سه هزار بلیت در اختیار هواداران میهمان قرار می‌گیرد، سکوهای بیشتری در اختیار تماشاگران تراکتور قرار داده شده است.

* همانند دیدارهای قبلی دو تیم، هواداران بارها علیه تیم مقابل شعار سر دادند. با توجه به پیروزی ۷ بر یک در دیدار برگشت فصل گذشته، هواداران استقلال چندین بار شعار «۷ تایی‌ها» را سر دادند. این عدد بعد از ۴ و ۶، سوژه جدید کری‌خوانی در فوتبال ایران محسوب می‌شود.

*  بانوان هوادار استقلال در جایگاه خود مستقر هستند و تیم‌شان را تشویق می‌کنند. تعدادی از بانوان هوادار تراکتور نیز در ورزشگاه حضور دارند.

* مهدی هاشمی‌نسب مربی استقلال، اولین نفری بود که وارد زمین شد و به شکل ویژه‌ای مورد تشویق هواداران تیمش قرار گرفت.

* زمانی که بازیکنان تراکتور برای گرم کردن وارد شدند، هواداران استقلال به یکباره شجاع خلیل‌زاده را هو کردند. از میان بازیکنان سابق استقلال که در تراکتور حضور دارند، تنها محمد نادری از سوی هواداران تشویق شد.

* پیمان بابایی بازیکن مصدوم استقلال در کنار جابر انصاری مهاجم سابق آبی‌پوشان در حاشیه زمین حضور یافت و عکسی به یادگار انداخت.

* آنتونیو مانیکونه مربی ایتالیایی تیم ملی ایران که برای تماشای مسابقه به ورزشگاه آزادی آمده است، به دلیل عدم هماهنگی برای دقایقی پشت درهای جایگاه CIP معطل شد.

لینک کوتاه خبر:

https://doublestar.ir/?p=12137

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها