مجریان تلویزیون یا لیدرهای هواداری؟

رفتارهای رنگی برخی مجریان صدا و سیما علیه باشگاه استقلال مدتی است که آغاز شده و ظاهرا تمامی ندارد.

به گزارش دبل استار، فوتبال ایران همه چیزش عجیب است و از همه عجیب تر این است که برخلاف فوتبال جهان که گزارشگران به راحتی و بدون ترسی خود را هوادار فلان تیم معرفی می کند، گزارشگر فوتبال خود را در ظاهر بی طرف معرفی می‌کند.

علاوه بر گزارشگران فوتبال اما چند سالی است که مجریان تلویزیونی کل صداوسیما را به رنگ قرمز و در مقام یک لیدر چند آتیشه تیم قرمزپوش پایتخت در آورده‌اند و به هر کاری که برای به حاشیه کشاندن رقبای تیم مورد علاقه خود و بخصوص استقلال بلد باشند، اقدام می‌کنند.

انگار در صداوسیما کسی از آنها هم بازخواست نمی کند که بودجه صداوسیما از بیت‌المال و از پول همه مردم است و یک مجری حق ندارد به سود یک تیم و ضرر بقیه تیمها و بخصوص استقلال برنامه سازی کند.

صداوسیما که پول حق پخش فوتبال هم نمی دهد در هر روز از همه شبکه های خود با پخش برنامه‌های ورزشی و بخصوص فوتبال از آن درآمدزایی می کند و اگر یکنفر از تیمی و بخصوص در این سال‌ها از طرف باشگاه استقلال و مدیریت وقت آن یعنی سردار آجورلو از حق پخش حرفی بزند، چنان مقابله به مثل می کنند که حتی بازیها را نصفه و نیمه و بدون دیده شدن اسپانسرها پخش هم کردند.

در این سال‌ها اما پدیده مجریان تلویزیونی پا را فراتر گذاشته و علنا از یک تیم طرفداری می کنند و در قضیه بیرانوند که خبرهایی مبنی بر مذاکره و پیوستن او به استقلال بود، یکی از مجریان بدتر از یک لیدر چند آتیشه پشت تریبون ملی به هواداران تیم خود قول می داد که با بیرانوند صحبت کرده و نمی گذارد که او به تیم رقیب یعنی استقلال برود.

اکنون این سوال پیش می آید که مگر صداوسیما این قدر بی در و پیکر شده که یک مجری تلویزیون، یک برنامه تلویزیونی را به صفحه هواداری خود تبدیل کند و یا احیانا از تیم قرمزپوش پایتخت، حقوق ماهیانه خود را دریافت می‌کند.

همه به خوبی می دانیم که یکبار و فقط یک مجری قدیمی و باسواد تلویزیون که نام پدر را به تیمی نسبت داده چطور در ۲۴ ساعت او را برکنار کرده و برنامه اش تعطیل شد و حال هواداران فوتبال ایران به خوبی دانسته اند که ۹۰ درصد برنامه‌های تلویزیونی و مجریان آنها به یک رنگ خاص علاقه دارند و دیگر حتی آن را پنهان هم نمی کنند و همه کار آنها در برنامه‌هایشان، حاشیه درست کردن برای استقلال و بقیه مدعیان و نشان دادن آرامش در تیمی که خود هوادارش می باشد، شده است.

هدف این مجریان از طرفداری علنی این است که با جمع آوری فالور در فضای مجازی، بتوانند از آن‌جا هم درآمدزایی کنند و مجری گری و اجرا در برنامه‌های تلویزیونی، برای آنها یک تبلیغ مجانی از خود و پیجش می باشد و در نهایت یک بازی بردبرد برایشان می باشد.

هواداران استقلال و بقیه تیمها باید این برنامه ها و مجریان آن را بایکوت کنند و با هر روش اعتراضی که بلدند، صدای خود را به گوش مدیران بلندپایه صداوسیما برسانند که تلویزیون متعلق به یک تیم خاص و رنگی خاص نیست.

 

منبع خبر : محسن بهره دار

لینک کوتاه خبر:

https://doublestar.ir/?p=10009

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها