استقلال به دنبال ادامه روند شکست ناپذیری

استقلال در چارچوب هفته دهم لیگ برتر در ورزشگاه آزادی میزبان تراکتور تبریز خواهد بود.

به گزارش دبل استار، استقلال در حالی از هفته دهم لیگ برتر در ورزشگاه آزادی به مصاف تراکتور تبریز خواهد رفت که جواد نکونام بر خلاف بازی های گذشته خود به غیر از زبیر نیک نفس تقریباً اسکواد کامل تری را از لحاظ بازیکن در اختیار دارد و بهتر می تواند برنامه های تاکتیکی خود را در این بازی اجرا کند.

آبی پوشان که تاکنون فراتر از انتظار ظاهر شده است و با دانش کادر فنی و درایت بازیکنان خود بر صدر جدول تکیه زده اند می خواهند با پیروزی در این مسابقه علاوه بر تثبیت صدرنشینی شان از یک بازی شش امتیازی سربلند بیرون بیایند و یکی از رقیب های اصلی خود را فعلاً از کورس رقابت خارج کند.

آبی پوشان که در هفت سال گذشته در ورزشگاه آزادی برابر تراکتور شکست نخورند نمی خواهند با حضور جواد نکونام این طلسم شکسته شود و هدفی جز کسب برد در این دیدار نخواهند داشت.

استقلال که در هفته گذشته برابر شمس آذر قزوین نوار بردهای متوالی اش متوقف شد کار سختی در این هفته برابر تیم پرستاره تراکتور خواهد داشت که آن ها هم درصدد انتقام شکست سنگین فصل گذشته خود هستند و از انگیزه خاصی برای این مسابقه برخوردارند که بازیکنان استقلال باید نتیجه فصل گذشته را خود را برابر این تیم به فراموشی بسپارند.

بازی دو تیم همیشه بر خلاف رتبه هایشان در جدول حساسیت های خاصی برای هواداران دو تیم دارد و جذابیت آن را در حالی دو‌ چندان خواهند کرد که در فصل نقل و انتقالات تقریباً لیست کادرفنی استقلال توسط تراکتوری ها هایجک شده است .

استقلال و تراکتور به طور کلی ۵۴ بار با هم دیدار کردند که ماحصل آن ۲۶ برد استقلال،۱۴ برد تراکتور تبریز و ۱۴ بار هم مساوی بود. مهدی قایدی بازیکن استقلال با زدن ۷ گل بهترین گلزن تقابل دو تیم است.

منبع خبر : صابر مهدویان

لینک کوتاه خبر:

https://doublestar.ir/?p=12107

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها