سونامی بدهی‌ در انتظار پرسپولیس؟

پرسپولیس چند روز گذشته را به روش‌های مختلف مدیران سابق و فعلی استقلال را به باد کنایه و انتقاد گرفت.

به گزارش دبل استار، پرسپولیس که در بیانیه تند و تیز خود نسبت به صحبت‌های خطیر بارها به هزینه‌ی ٨٠٠ میلیاردی استقلال اشاره کرده بود حال عضو هیئت مدیره این استقلال،به ادعای سرخ‌ها واکنش نشان داد.

پرسپولیس چند روز گذشته را به روش‌های مختلف مدیران سابق و فعلی استقلال را به باد کنایه و انتقاد گرفت. از اظهارات مدیران روابط عمومی و رسانه‌ای این باشگاه تا بیانیه‌ای که صادر کردند، کنایه به هزینه‌های استقلال و سو مدیریت این باشگاه بود و از نگاه آنان دلیل اصلی حذف آبی‌ها از آسیا چیزی جز اشتباهات مدیرانش نبوده است.

اگر چه باشگاه استقلال این اظهارات را بدون پاسخ نگذاشت و بیانیه‌ای در جواب آن‌ها منتشر کرد اما ساعاتی پیش فرشید سمیعی عضو هیئت مدیره استقلال در صفحه شخصی خود واکنش نشان داد.

سمیعی در متن منتشره اینطور عنوان کرد که” یک باشگاه که به دیگر باشگاه‌ها بابت بدهی‌ طعنه می‌زند خود آنقدر بدهکار است که جرأت ندارد بسیاری از اسناد خود را در کدال بارگذاری نماید.”

سمیعی در ادامه اظهاراتش دلیل این کنایه ها را ثبات مدیریتی و عدم افشای اطلاعات آن در کدال دانست و با این حال مدعی بود که به زودی و با تغییر مدیریت این باشگاه و افشای مبلغ واقعی بدهی، سونامی بزرگی در پیش خواهد داشت.

در آخر باید به این نکته اشاره کرد که سمیعی در حالی این موضوع را بیان کرد و واکنش نشان داد که یکی از خبرگزاری‌ها مدعی شده بود باشگاه پرسپولیس وام ۶١ میلیاردی را در ماه‌های ابتدایی سال جاری، در چند مقطع از بانک دریافت کرده است. چیزی که با صحبت‌های مدیران این تیم مغایرت داشت و آنها پرداخت بدهی‌های پرسپولیس را صرفا از طریق درآمدزایی اعلام کرده بودند.

منبع خبر : راضیه شیروانی

لینک کوتاه خبر:

https://doublestar.ir/?p=10582

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها