وقتی بازیکنی از استقلال جدا می‌شود تازه می‌فهمد چه جواهری را از دست داده

هافبک تیم فوتبال هوادار تأکید کرد، شاگردان محمود فکری در دیدار برابر استقلال برای مساوی بازی نمی‌کنند.

به گزارش دبل استار، داریوش شجاعیان درباره نتایج نه چندان خوب هوادار و اینکه آنها از شش بازی فقط پنج امتیاز گرفته‌اند، گفت: تیم ما نسبت به سال گذشته با تغییرات نسبتاً زیادی مواجه شد و به همین دلیل برای ثبات و هماهنگی به زمان نیاز داریم. خودمان هم از روند کسب امتیاز راضی نیستیم، ولی مطمئن باشید این امتیازهایی را که در بازی‌های گذشته از دست دادیم، جبران خواهیم کرد.

وی در ادامه خاطر نشان کرد: هوادار یک باشگاه خصوصی است و باید از مالک تیم و مدیریت باشگاه تشکر کنم، چون هر فردی حاضر نمی‌شود در این شرایط فوتبال ایران، هزینه کند. ما باید با باشگاه‌های خصوصی طوری رفتار کنیم که مدیران‌شان دلسرد نشوند. فوتبال ایران باید به سمتی برود که همه باشگاه‌ها به‌صورت حرفه‌ای و درست، خصوصی شوند.

شجاعیان با بیان اینکه یک بازی سخت با استقلال در پیش خواهند داشت، تصریح کرد: استقلال برای ماندن در کورس قهرمانی و ادامه روند رو به رشد خود نیاز به برد دارد، ولی ما هم نیاز به برد داریم و قطعاً برابر استقلال برای مساوی گرفتن بازی نخواهیم کرد. امیدوارم فوتبال روی خوب خودش را به ما نشان دهد و این بازی را ببریم.

هافبک پیشین استقلال در مورد تقابل با تیم سابقش یادآورد شد: وقتی بازیکنی از استقلال جدا می‌شود تازه می‌فهمد چه جواهری را از دست داده است. من دوست دارم دوباره به استقلال برگردم و این یکی از هدف‌های مهم است، چون می‌خواهم با بازگشت به استقلال، کم و کاستی‌هایی را که در این تیم داشتم، جبران کنم. الان اما بازیکن هوادار هستم و قطعاً به پیراهن تیمم تعصب دارم، امیدوارم امسال بهترین عملکرد را در هوادار داشته باشم.

لینک کوتاه خبر:

https://doublestar.ir/?p=11562

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها