پیش بازی دیدار ایران و بلغارستان؛

بلغاری که هیچ شباهتی به ۱۹۹۴ ندارد

تیم های ملی فوتبال ایران و بلغارستان برای دومین مرتبه در تاریخ فعالیت خود مقابل هم قرار می‌گیرند.

به گزارش دبل استار، تیم های ملی فوتبال ایران و بلغارستان در ورزشگاه هریستو بوتف شهر پلوودیف ساعت ۱۹:۳۰ روز پنج‌شنبه به میزبانی بلغارستان به مصاف هم می روند. مصاف با بلغارها اولین محک شاگردان امیر قلعه‌نویی در فیفادی شهریورماه است و در فاصله ۴ماه مانده تا جام‌ملت‌ها می‌تواند یک آزمون جدی برای ملی‌پوشان در مسیر قطر باشد. تیم ملی در حالی تمرینات خود را برای فیفادی سپتامبر(شهریور) آغاز کرده که نسبت به مسابقات کافا چند تغییر در لیست نفرات خود داشته که نبودن سردار آزمون، کنعانی‌زادگان بخاطر مسائل انضباطی و نبودن حسین حسینی آماده و بودن سرلکی که تا همین چند روز پیش سرباز بود از مهمترین تغییرات این لیست می باشد.
بلغارها اگر چه از آن تیم مدعی جام‌جهانی ۹۴ که ستاره‌های نامداری چون استوئیچکف و بالاکف را در ترکیب داشت، فاصله گرفته‌اند و تبدیل به یک تیم درجه سه اروپایی شده‌اند اما رویارویی با این تیم می‌تواند بیشتر از بازی‌های قبلی عیار تیم ملی را مشخص کند. به خصوص که در ۵ مسابقه‌ گذشته تیم ملی با قلعه‌نویی، تنها بازی با ازبکستان در فینال تورنمنت کافا و بازی با روسیه در ورزشگاه آزادی از جمله دیدارهایی بود که تیم ملی را به زحمت انداخت تا ملی‌پوشان شرایط سخت و نفس‌گیری را تجربه کنند.
قلعه‌نویی سرمربی تیم ملی بنظر برای این بازی بیشتر از لژیونرها در ترکیب ثابت استفاده کند تا هر چه سریعتر ترکیب اصلی خود برای جام ملت‌های آسیا که زمان زیادی به شروعش نمانده، پیدا کند.هر چند بلغارستان از نظر رده‌بندی فیفا پایین تر از تیم ملی ایران است، اما بلغارستان یک تیم اروپایی است که هر لحظه می تواند، نقاط ضعف تیم ملی را عیان سازد.به هر حال این بازی برای هر دو سرمربی محک بسیار خوبی خواهد بود تا تیم خود را برای بازیهای مهمی که پیش رو دارند، آماده کنند. تیم ملی بعد از بازی با بلغارستان بلافاصله به تهران برخواهد گشت تا خود را برای دیدار با آنگولا که سه شنبه هفته آینده در استادیوم آزادی برگزار می‌شود، آماده کند.

 

منبع خبر : محسن بهره‌ دار

لینک کوتاه خبر:

https://doublestar.ir/?p=10560

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها