راه حل باشگاه استقلال در ثبت قرارداد بازیکن آرژانتینی

پنجره نقل و انتقالاتی باشگاه استقلال با حکم فیفا بسته شد.

به گزارش دبل استار، در ساعات ابتدایی شب گذشته، پنجره نقل و انتقالاتی باشگاه استقلال با حکم فیفا بسته شد. دلیل این اتفاق، عدم پرداخت حق رشد محمد محبی و مهدی قائدی به باشگاه شاهین بوشهر ذکر شده است.

استقلال معتقد است با توجه به اینکه باشگاه شاهین بوشهر اکنون فعالیتی ندارد، باشگاه فعلی با شاهین بوشهری که در لیگ برتر حضور داشته، متفاوت است و نباید پولی را به طرف بوشهری پرداخت کند.

ظاهرا استقلال در این پرونده باید حدود ۳هزار یورو (بابت محمد محبی)+ ۱۰هزار درهم (بابت مهدی قائدی) پرداخت کند. به همین خاطر این باشگاه معتقد است با توجه به عدم فعالیت باشگاه شاهین بوشهر اسبق که حکم کمیته وضعیت نیز در این خصوص صادر شده، این پول را باید به حساب فدراسیون فوتبال واریز کند.

به همین دلیل فدراسیون فوتبال باید به فیفا این شرایط را توضیح می‌داده اما این اتفاق نیفتاده و فیفا نیز پنجره استقلال را بر اساس شکایت باشگاه فعلی با نام شاهین بوشهر ۱۳۲۹ بسته است. به این ترتیب استقلال امیدوار است که در روزهای آینده پنجره نقل و انتقالاتی از طریق مکاتبه فدراسیون فوتبال و فیفا باز شود.

با اینحال باشگاه استقلال که روز گذشته برای انتقال گوستاوو بلانکو از باشگاه ایبار اسپانیا به توافقات نهایی رسید، نگرانی بابت ثبت قرارداد این بازیکن ندارد، چراکه پس از اطلاع از بسته شدن پنجره، به مهاجم آرژانتینی اعلام کرد قراردادش را با ایبار فسخ کند تا به عنوان بازیکن آزاد استقلالی شود. به این ترتیب پس از انجام توافقات لازم قرارداد بلانکو با ایبار فسخ شد تا برای ثبت قرارداد جدید با استقلال بعد از باز شدن پنجره نقل و انتقالاتی، مشکلی وجود نداشته باشد.

لینک کوتاه خبر:

https://doublestar.ir/?p=10369

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها