آبروریزی به سبک مدیران پرسپولیس/ حواشی آقای مدیرعامل وصله تن قرمزها شد

ذوق زدگی مدیران پرسپولیس برای دیدن محبوب‌ترین فوتبالیست تاریخ حواشی زیادی را قبل از بازی این تیم با النصر عربستان در هفته اول لیگ قهرمانان آسیا به راه انداخت.

به گزارش دبل استار و به نقل از فارس، روز گذشته کاروان باشگاه النصر عربستان برای دیدار با پرسپولیس در هفته اول لیگ قهرمانان آسیا به تهران آمد اما این حضور فارغ از ورود بزرگانی مثل کریستیانو رونالدو و سادیو مانه به کشورمان، حواشی مختلفی در پی داشت که از همان فرودگاه امام خمینی(ره) آغاز شد.

حضور رضا درویش، مدیرعامل پرسپولیس به همراه تعدادی از دوستان و همکارانش در باشگاه در این فرودگاه برای دیدن محبوب‌ترین فوتبالیست تاریخ، آنقدر عجیب بود که صدای هواداران این تیم را هم درآورد. به شکلی که از روز گذشته انتقادات به عملکرد مدیرعامل پرسپولیس بیشتر از هر زمان دیگری شده است.

گفته می‌شود این حضور زمینه ساز ناراحتی بازیکنان پرسپولیس هم شده چراکه درویش مدت‌ها است در تمرینات این تیم حاضر نشده اما برای دیدن این بازیکن با همکارانش به فرودگاه رفته است.

ذوق زدگی مدیران پرسپولیس برای دیدن محبوب‌ترین بازیکن تاریخ آنقدر زیاد بود که یک خبر را بدون منبع قوی روی سایت رسمی باشگاه بردند اما در کمال تعجب دقایقی بعد مجبور به حذف این خبر شدند چراکه اصولا قراری بر دیدار نفر اول و دوم برترین گلزنان فوتبال ملی جهان در فرودگاه نبود و مشخص نیست چرا چنین خبر بی پایه و اساسی در سایت رسمی باشگاه منتشر شد؛ هرچند مدیر روابط عمومی باشگاه در زمان انتشار این خبر مشغول اهدای فرش به رونالدو بود.

موضوع عجیب دیگر در این استقبال، حضور خانمی بود که گفته می شود دختر مدیرعامل باشگاه است.

فارغ از این احتمال که این خانم، دختر آقای مدیرعامل بوده یا نه مشخص نیست که در مراسم استقبال از یکی از بهترین بازیکنان تاریخ نقشش چیست؟

چه بهتر که باشگاه پرسپولیس درباره حضور این خانم شفاف سازی کند. اگر این فرد، دختر آقای مدیرعامل بوده چرا باید مدیر یک باشگاه از جایگاه حقوقی و سازمانی خود سوء استفاده کرده است.

لینک کوتاه خبر:

https://doublestar.ir/?p=10820

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها