همان داستان تکراری از نگاه استقلال!

هفته پنجم رقابت‌های لیگ برتر نیز هم با حواشی بسیاری به پایان رسید.

به گزارش دبل استار، هر هفته از مسابقات لیگ برتر شاهد اتفاقات متعدد داوری در مسابقات مختلف هستیم. برای مثال در هفته ای که گذشت در بازی شمس آذر و ذوب آهن تیم قزوینی دروازه ذوب آهن را باز کرد که داور گل را اعلام نکرد و نظر بسیاری از کارشناسان با تصمیم داور متفاوت بود.

عده ای از کارشناسان معتقد بودند که گل شمش آذر صحیح بوده است و برخی معتقد بود گل مردود است با همه این تفاسیر آن بازی با شکست شمس آذر همراه بود.

در ادامه و در یکی از حساس ترین بازی های هفته که میان پرسپولیس و گل گهر برگزار شد قرمز پوشان نیمه اول را با برتری به رختکن رفتند اما در نیمه دوم گل گهری ها در حالی توپ را وارد دروازه بیرانوند کردند و این بازیکن توپ را از درون دروازه بیرون آورد تا داور گل صحیح گل گهر را رد کند و این تیم با شکست بازی را به پایان برساند.

این موضوع واکنش باشگاه استقلال را به همراه داشت و آن ها به جمله ای کوتاه اکتفا کردند و با انتشار تصویر گل سالم گل گهر نوشتند داستان ها تکراری!
اشتباهات داوری همیشه اتفاق می افتاد اما اگر سری به آمار در سال های اخیر بزنیم متوجه خواهیم شد که حتی تیم های دیگر مانند سپاهان، آلومینیوم، تراکتور و … اشتباهات داوری به نفع پیروزی را به وضوح لمس کرده اند.

اگر بخواهیم نمونه هایی را بیان کنیم باید به صحبت های رسول خطیبی در قامت سرمربی آلومینیوم بود و احسان حاج صفی زمانی که کاپیتان تراکتور بود و همچنین بازیکنان دیگر در میکسون یا مصاحبه های خود به اشتباهاتی که همواره به نفع پرسپولیس است واکنش نشان داده اند تا این موضوع اثبات شود که تنها استقلال نیست که به این اتفاقات معترض است.

چنانچه این اتفاق‌ها رخ نمی‌داد استقلال می توانست با کسب دوازده امتیاز در صدر جدول باشد و پرسپولیس نیز با ۱۱ امتیاز در رده دوم قرار بگیرد اما بر عکس آن رخ داد تا در حال حاضر استقلال با یک امتیاز کمتر از پرسپولیس در رده دوم قرار دارد.

منبع خبر : سارا طاووسی

لینک کوتاه خبر:

https://doublestar.ir/?p=11382

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها