بازگشت شماره ۹ به اوج

هافبک استقلال به روزهای اوج خود بازگشت.

به گزارش دبل استار، مهدی مهدی پور هافبک با تجربه استقلال که یکی از ارکان اصلی قهرمانی این تیم در فصل بیست و یکم بود و توانسته بود با ۸ پاس گل به هم تیمی هایش نقش موثری در قهرمانی بدون شکست استقلال داشته باشد.

باتوجه به مصدومیت های متوالی در فصل گذشته که او را از مرز آمادگی و فرم اصلی اش دور کرده بود و کمتر مورد توجه ساپینتو مربی پرتغالی استقلال قرار می گرفت و حتی زمزمه های جدایی اش به گوش می رسید نهایتاً در استقلال ماندنی شد و امیدوار است با درخشش دوباره در لیست تیم ملی قرار بگیرد.

از مهمترین ویژگی های مهدی پور می‌توان به قدرت بدنی،تسلط و کنترلش بر روی توپ و طراحی پاس های بلند و سانترهایش روی شروع مجدد اشاره کرد که او را از بقیه هافبک ها متمایز می کند اشاره کرد.

مهدی پور که در هفته‌های آخر فصل بیست و دوم رفته رفته در ترکیب استقلال قرار می گرفت و به فرم ایده آل خود نزدیک شده بود. به علت محرومیت نتوانست استقلال را در فینال جام حذفی همراهی کند که می توان یکی از دلایل شکست استقلال در فینال جام حذفی را نبود هافبک با تجربه اش در میانه میدان دانست.

اما در این فصل با آمدن جواد نکونام و قرار گرفتن در ترکیب توانست جایگاه از دست رفته خود را پس بگیرد و با درخشش در ۴ هفته گذشته از لیگ حضور خود در ترکیب استقلال را تثبیت کند.

مهدی مهدی پور در ۴ هفته گذشته از لیگ برتر توانست دو پاس گل ۳ امتیازی در مقابل تیم های ملوان بندر انزلی و استقلال خوزستان به هم تیمی هایش بدهد و نقش اصلی را در دو پیروزی استقلال مقابل رقیبانش ایفا کند.

هافبک با تجربه استقلال تقریباً توانست خیال جواد نکونام را در میانه میدان برای این فصل و در نقش هافبک بازیساز راحت کند.

مهدی مهدی پور با دو پاس گل در کنار حسین زامهران بازیکن نساجی مازندران بهترین پاسورهای چهار هفته گذشته از لیگ برتر هستند‌.

 

منبع خبر : صابر مهدویان

لینک کوتاه خبر:

https://doublestar.ir/?p=10456

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها