شکایت خطیر از مدیرعامل سابق استقلال

علی خطیر اعلام کرد که باشگاه استقلال از یکی از مدیر عاملان سابق خود شکایت کرده است.

به گزارش دبل استار، علی خطیر با حضور در برنامه ورزش و مردم اعلام کرد که به دلیل ارسال فیش جعلی توسط مدیریت اسبق این باشگاه، آبی ها از سوی دادگاه CAS به پرداخت ۳۵۰ هزار یورو به باشگاه سانتاکلارا محکوم شده اند که با احتساب ۱۵۰ هزار یورو پرداخت نشده از مبلغ رضایت نامه محبی، این رقم به ۵۰۰ هزار یورو رسیده است.

ضمن اینکه مدیریت سابق استقلال به دلیل عدم پرداخت مطالبات رافائل سیلوا به رقم ۸۰ هزار دلار، خسارت سنگین ۸۵۰ هزار دلای را به باشگاه تحمیل کرده و آبی ها به همین دلیل از مدیرعامل اسبق خود شکایت کرده‌اند که البته خطیر نامی از این شخص به زبان نیاورد.

مدیرعامل استقلال در این زمینه گفت: ما از یکی از مدیران سابق باشگاه استقلال بابت تضییع بیت المال در جریمه ۸۵۰ هزار دلاری قرارداد رافائل سیلوا شکایت کرده‌ایم. اگر به نتیجه برسیم که در این زمینه اهمال و کم کاری شده است، اعلام می کنیم.

او ادامه داد: دوستان می‌دانستند اگر دو ماه دستمزد بازیکن خارجی را پرداخت نکنند، می تواند فسخ کند. کل طلب او ۸۰ هزار دلار بود و باید به هر طریقی بود، آن را پرداخت می‌کردید حتی اگر لازم باشد مال باشگاه استقلال را بفروشید.

خطیر اضافه کرد: کوین یامگا هر ۲ ماه یک‌بار نوتیس ارسال می‌کند. این دفعه تعجب کردم که چرا نوتیس او نیامده است. یکی از کارمندان باشگاه برایم پیام فرستاد که باید سه روز دیگر، ۷۰ هزار یورو به این بازیکن بپردازیم. به هر حال نوتیس ۱۵ روز فرصت دارد و تعجب کردم چرا این هشدار به دست من نرسیده است.

او گفت: وقتی بررسی کردم دیدم یامگا دوازده روز پیش نوتیس داده ولی به دست من نرسیده است. حالا چرا این اتفاق افتاده، بماند. آن بنده خدا (که نوتیس را به مدیرعامل نداده بود) از باشگاه کنار گذاشتیم. اتفاقا کارمند زبده و کاربلدی بود. او می‌گفت نوتیس را ارسال کرده ولی از طریق کانال دیگری فرستاده است ولی به دست من نرسیده بود.

مدیرعامل استقلال می گوید: این موضوع تعمدی نبود و روی یک سهل انگاری رخ داد. من سه روز زمان داشتم و منابعی تأمین شده بود تا یک‌سری پرداختی ها انجام شود. من تمام قول هایی که به دیگران داده بودم را لغو کردم و گفتم اولویت اصلی من پرداخت طلب یامگا است چون ۲ سال دیگر با ما قرارداد دارد. من مطمئن بودم اگر طلب او را ندهیم، مانند بقیه قراردادش را فسخ می‌کرد و می‌رفت خانه می‌نشست و پولش را می‌گرفت و با یک تیم دیگری قرارداد ارزان تری امضا می‌کرد.

او ادامه داد: ما باید در این حوزه اهم و فی الاهم را بلد باشیم. ما باید بدانیم پرداخت به آقای پیمان یوسفی مهم است یا رافائل سیلوا. آقای پیمان یوسفی یک بازیکن ایرانی است، این هم عادلانه نیست و بازیکن ایرانی هم همیشه این گلایه را دارد و به او ظلم می‌شود ولی به‌خاطر منافع باشگاه و بیت المال مجبوریم بازیکن خارجی را در اولویت قرار بدهیم. چون بازیکن خارجی تحت حمایت قوانین فیفا است. فیفا هم شوخی ندارد و دو خط می‌نویسد و باید رقم قرارداد بازیکن را تا دینار آخر به بازیکن خارجی بپردازم.

خطیر در پایان گفت: آن بازیکن ایرانی نیز زمانی‌که از ایران خارج می‌شود، دقیقا مانند بازیکن خارجی تحت حمایت فیفا قرار می‌گیرد. اگر بازیکن ایرانی در اروپا یا کشورهای حوزه خلیج فارس بازی کند، عین بازیکنان خارجی با او رفتار می‌شود.

لینک کوتاه خبر:

https://doublestar.ir/?p=11993

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها