رضاوند:

امیدوارم اشتباهات داوری طوری نباشد که برخی تیم‌ها فقط سود ببرند

هافبک استقلال از وضعیت مالی این تیم گلایه دارد ولی تاکید دارد فعلا موضع سکوت پیش گرفته‌اند.

به گزارش دبل استار، استقلال جمعه شب در حالی هوادار را شکست داد که با ۲ گل از این تیم عقب افتاده بود. شاگردان جواد نکونام خطر دومین شکست را در این فصل احساس می‌کردند ولی در نهایت به بازی برگشتند و با زدن ۳گل پنجمین برد فصل را هم جشن گرفتند. آرش رضاوند، هافبک آبی‌پوشان به همشهری می‌گوید آنها با کام‌بک در این بازی، شخصیت تیمی استقلال را نشان دادند.

بازی چطور بود، فکر می‌کردی به دردسر بیفتید؟

در مجموع شاهد بازی جذاب و خوبی بودیم و ۵گل هم رد و بدل شد. ما در ۲۰دقیقه اول تمرکز لازم را نداشتیم و ۲گل خوردیم ولی در ادامه شرایط تغییر کرد. در نیمه اول فاصله را کم کردیم و در نیمه دوم هم ۲ گل دیگر زدیم. ما با زدن ۳ گل شخصیت تیمی استقلال را نشان دادیم، حتی با خوردن ۲ گل هم تسلیم نشدیم و ایمان داشتیم که نتیجه عوض می‌شود.

شرایط زمین چمن ورزشگاه آزادی چطور بود؟

نسبت به بازی‌های قبلی وضعیت خوبی داشت. مسئله مهم دیگر هم حضور هواداران بود و اگر آنها در ورزشگاه حضور نداشتند، شاید نتیجه بازی طور دیگری رقم می‌خورد. انرژی آنها باعث شد تا به بازی برگردیم.

این بحث وجود دارد که بازی‌های خانگی استقلال و پرسپولیس در خارج از ورزشگاه آزادی برگزار شود و ظاهرا شما با این موضوع مخالف هستید؟

اگر قرار باشد بیرون از ورزشگاه آزادی بازی کنیم، قطعا کار تیم‌هایی که مقابل ‌ما بازی می‌کنند، راحت‌تر خواهد شد. امیدوارم در همین استادیوم آزادی بازی کنیم. تیم‌های دیگر در ورزشگاه خودشان بازی می‌کنند و ما هم نباید از این امتیاز محروم شویم.

در این چند هفته بسیاری از مربیان به نوع برنامه‌ریزی بازی‌های لیگ اعتراض کردند. در این مورد چه نظری دارید؟

مردم دوست دارند بازی‌های قشنگ ببینند و از لیگ ایران لذت ببرند، این نوع برنامه‌ریزی قطعا به کیفیت بازی‌ها لطمه می‌زند. از طرفی تیم‌ها مجبور می‌شوند چندبار بدنسازی کنند و خطر مصدومیت بازیکنان هم زیاد می‌شود.

فکر می‌کنی استقلال در این فصل قهرمان شود؟

ما نسبت به دیگر مدعیان قهرمانی تیم کم‌هزینه‌ای هستیم. رقابت واقعا سخت است ولی تلاش می‌کنیم تا نتیجه بگیریم و هواداران را خوشحال کنیم. صحبت از قهرمانی از حالا زود است و نمی‌توان از الان چیزی را پیش‌بینی کرد.

داوری‌های لیگ تا الان چطور بوده؟

داور بازی با هوادار خوب بود ولی در یکی دو بازی هم ضرر کردیم. امیدوارم اشتباهات داوری طوری نباشد که برخی تیم‌ها فقط سود ببرند و برخی هم فقط ضرر کنند.

بلانکو مهاجم خارجی استقلال هنوز فرصت بازی پیدا نکرده. به‌نظر تو او مهاجم خوبی است؟

بازیکن باید بازی رسمی انجام دهد تا خودش را نشان دهد. از نظر من بلانکو مهاجم خوبی است و امیدوارم خودش را در استقلال نشان دهد.

در مورد شرایط خودت صحبت کن، آیا امیدوار هستی بالاخره به تیم ملی دعوت شوی؟

من هم شرایط خوبی دارم و سعی می‌کنم بهترین عملکرد ممکن را داشته باشم. در مورد تیم ملی هم نظر کادر فنی شرط است، امیدوارم شانس بازی در تیم ملی را هم پیدا کنم.

استقلال حالا سه‌دفاعه بازی می‌کند. بازی در این سیستم سخت نیست؟

قبلا هم در زمان مربیگری استراماچونی و حتی فرهاد مجیدی با این سیستم بازی کردیم. پارسال وینگرهای ما مهدی قایدی و محبی بودند ولی امسال آنها در استقلال نیستند. هر مربی هم براساس ابزارهایش سیستم را درنظر می‌گیرد.

شرایط مالی تیم چطور است؟

امسال فقط ۱۰درصد پول گرفته‌ایم و طلب‌های سال گذشته هم مانده است ولی صدایمان درنمی‌آید و سرمان را هم پایین گرفته‌ایم. آقا جواد، کادر فنی و بازیکنان همه تلاش می‌کنند تا وقتی در زمین مسابقه هستیم، نهایت تلاش خودمان را به‌کار بگیریم تا تیم نتیجه بگیرد ولی از باشگاه هم توقع داریم که بیشتر به تیم توجه کند.

لینک کوتاه خبر:

https://doublestar.ir/?p=11706

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها