ستاره آینده‌ دار روی نیمکت استقلال

امیرعلی صادقی که در استقلال تنها 45 دقیقه اجازه حضور در میدان را داشته است اما به خوبی انگیزه و توانایی های خود را نشان داده است.

به گزارش دبل استار، استقلال سال ها علاوه بر داشتن بازیکنان سطح بالا در ساختن بازیکنان جوان نیز به خوبی عمل کرده است و امیر علی صادقی یکی از این ستاره های آینده فوتبال ایران است.

صادقی بازیکن ۲۲ ساله و آینده‌دار استقلال با اینکه سن کمی دارد اما بدون شک در آینده نه چندان دور نام او را بسیار خواهیم شنید و او می‌تواند در استقلال و تیم ملی عملکرد بی‌نظیری داشته باشد.

صادقی در استقلال تنها ۴۵ دقیقه اجازه حضور در میدان را داشته است اما به خوبی انگیزه و توانایی های خود را نشان داده است.

صادقی در دیدار های دوستانه برای استقلال ۱۵ بازی انجام داده است و موفق به زدن ۱۱ گل و سه پاس گل شده است که عملکرد خارق العاده ای برای او خواهد است.

بازی های صادقی بدون شک نشان از هوش و استعداد او دارد و او می تواند جا پای مهاجمان نامدار استقلال مانند آرش برهانی و فرهاد مجیدی بگذارد و سال ها برای آبی ها بازی کند.

بازیکن جوان استقلال در تیم ملی امید نیز عملکرد خوبی داشته است او در ۳ بازی برای تیم عنایتی به میدان رفته است و یک گل و یک پاس گل حاصل کار او بوده است.

بدون شک امیر علی صادقی در آینده برای استقلال و تیم ملی بازی های زیادی انجام خواهد داد این بازیکن جوان از سرمایه های اصلی فوتبال ایران خواهد بود.

امیدواریم با میدان دادن به این بازیکن جوان و سایر بازیکنان آینده دار فوتبال استقلال و ایران آینده فوتبال تامین شود و این بازیکنان با دیدن میدان های گوناگون بتوانند به جایگاه واقعی خود برسند.

منبع خبر : مهرداد یاراحمدی

لینک کوتاه خبر:

https://doublestar.ir/?p=11540

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها