میلیاردرهایی که راه درآمدی ندارند!

اظهارات تلویزیونی رضا درویش سرشار از تناقض بود.

به گزارش دبل استار، در فوتبال راه درآمدزایی تیم ها هیچ راه ثابتی برخلاف همه فوتبال جهان ندارد. در فوتبال جهان در اکثر باشگاه ها راه های درآمدزایی وجود دارد که مهمترین آنها از راه‌های حق پخش، تبلیغات محیطی، بلیط فروشی، تبلیغات روی پیراهن و فروش لباس و وسایل دیگری که از طریق فروشگاه های باشگاه به فروش می‌رسد. در فوتبال ایران هیچ راه درآمدزایی وجود ندارد و همه تیم‌ها مشخص نیست راه درآمدشان چیست که این همه هزینه‌های بی حساب و کتاب می کنند. باشگاه پرسپولیس در چند مدت اخیر طی مصاحبه هایی که اعضای مدیریت این باشگاه از جمله شهریاری رئیس هیئت مدیره باشگاه انجام داده اند از تسویه حساب فصل خویش با تیم خود خبر داده اند و هر بازیکنی که سرمربی هم به باشگاه لیست آن را داده هم خریداری کرده اند. در چند وقت پیش باشگاه پرسپولیس در جواب مدیرعامل باشگاه استقلال که آنها مانع قرارداد باشگاه استقلال با پگاه شده اند و ایرانسل به باشگاه پرسپولیس بیشتر از استقلال به آنها پول داده اند، همواره جواب آنها این بود که چون پرسپولیس قهرمان لیگ و حذفی شده، مشخص است که اسپانسر ها به آنها بیشتر رغبت نشان دهند.

درویش مدیریت باشگاه پرسپولیس دوشنبه شب در برنامه تلویزیونی شرکت کرد و درباره همه چیز صحبت کرد که همه صحبت هایش پر از تناقض بود و هر چه جلوتر می رفت، صحبت های قبلی خود را نقض می کرد. درویش در حالی گفت که از اول فصل هیچ درآمدی نداشته است که از یک هفته گذشته در چند بیانیه و با مصاحبه های بسیار از این گزارش می دادند که همه شرکت‌های اقتصادی بزرگ و کوچک پاشنه درب باشگاه پرسپولیس را برای بستن قرارداد از جا در آورده‌اند. اکنون این سؤال پیش می آید که چجوری وقتی باشگاهی که مدیرعاملش در برنامه تلویزیونی که دیگر راهی برای تکذیب آن نیز نمی ماند، گفته است که از اول فصل هیچ درآمدی نداشته که هم چند بازیکن بزرگ گرفته و هم بعد از سخنان مدیریت باشگاه پرسپولیس در فردای آن روز یک بازیکن خارجی خریده است و اکنون باید پاسخگو باشد که پول این خریدها از کجا و یا چه کسی تامین شده است؟

وقتی مدیریتی که چند وقت پیش از پول دادن مدیریت متمول سخن می گفت و اکنون دادن پول را انکار نمی کند و همین چند مدت پیش سندی مبنی بر دادن پیامی که یکی از معاونان باشگاه پرسپولیس به شخص متمول برای دادن پول به مهاجم برزیلی منتشر شد، آیا هزینه‌های باشگاه و این خرید جدید از این راه و دادن هوادر متمول پرداخت شده است؟ به هرحال مشخص شد که مدیران باشگاهی که ادعای داشتن اسپانسرهای زیاد دارند، اکنون مشخص است که نه تنها اسپانسری ندارند، بلکه اگر قراردادهایشان هم این گونه ثبت کرده باشند، تکلیف آن‌ها از پیش مشخص است.

 

محسن بهره دار

منبع خبر : محسن بهره دار

لینک کوتاه خبر:

https://doublestar.ir/?p=10694

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها