خوش یمنی نیم‌فصل سیلوا برای استقلال

سیلوا دو سال پیش نیم فصل به استقلال پیوست و آخر فصل استقلال قهرمان شد.

به گزارش دبل استار، فصل ۲۱ وقتی استقلال با فرهاد مجیدی یک سد دفاعی رسوخ ناپذیر با کمک گابریل پین ساخته بود و در نیم فصل فقط ۵ گل دریافت کرده بود، دشمنان استقلال برای زدن موفق ترین خط دفاعی لیگ برتر دست به کار شدند.

از اول فصل زمزمه هایی مبنی بر این دو بازیکن استقلال در اسفند ماه سرباز می شوند و هر چه از لیگ می گذشت و خط دفاعی استقلال نقطه قوت تیم او بود، سرانجام با فشار مطبوعات و همه برنامه‌های تلویزیونی و مجریان رنگی خود بالاخره حسین مرادمند و سیاوش یزدانی به خدمت اعزام شدند.

در حالی که مهره های حریف کار استقلال را تمام شده می دانستند، فرهاد مجیدی با کمک سردار آجورلو سریع دستور خرید یک مدافع داد که انگار مجیدی بخوبی می دانست که آن‌ها برای زدن استقلال دست به هر کاری می زنند و او با پسندیدن بازی‌های سیلوا او را به استقلال آورد.

رافائل داسیلوا از روزی که برای استقلال در نیم فصل به میدان رفت بعنوان یکی از فیکس ترین بازیکنان استقلال چه در زمان فرهاد و ساپینتو همواره رهبر خط دفاعی استقلال بود.

ساپینتو این فصل نیز با استقلال قرارداد داشت و در حالی که نکونام نیز او را می خواست، اما بخاطر اینکه مدیریت باشگاه طلب او را نداده بود، او قرارداد خود را فسخ کرد.

استقلال نیم فصل دوم این فصل نیز بار دیگر با سیلوا به توافق رسید تا بار دیگر برای استقلال به میدان برود و مانند نیم فصل دوم فصل ۲۱ که به قهرمانی رسید، این بار نیز به قهرمانی برسد تا نیم فصل دوم هم برای استقلال و سیلوا خوش یمن باشد.

با آمدن سیلوا هم خط دفاعی استقلال قدرتمندتر می شود و هم با رفتن روزبه چشمی به خط هافبک، قدرت استقلال در خط هافبک نیز بیشتر می شود و همین دلیلی محکمی برای قهرمانی استقلال در پایان فصل خواهد شد.

نویسنده خبر : محسن بهره دار

لینک کوتاه خبر:

https://doublestar.ir/?p=13353

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها