شب دوم هفته اول لیگ قهرمانان 

یونایتد در بحران، رئال دقیقه آخر برد

رقابت گروه های چهارگانه هفته اول لیگ قهرمانان اروپا با برگزاری چند بازی ادامه پیدا کرد.

به گزارش دبل استار، هفته اول لیگ قهرمانان در شب دوم بین گروه‌های اول تا چهارم، چهارشنبه شب در شهرهای مختلف اروپا برگزار شد که در حساسترین بازی شب دوم بایرن‌مونیخ در آلیانس آرنا منچستریونایتد را شکست داد و رئال مادرید در راموس تایم با ستاره انگلیسی و جوان این فصل خود، بلینگهام یونیون برلین را برد.در این گزارش به بررسی گروه‌های چهارگانه در شب دوم خواهیم پرداخت.

گروه A

در گروه اول این مسابقات که فینالیست های سال ۱۹۹۹ در اولین شب به مصاف هم رفتند، بایرن مونیخ در پرگل ترین بازی هفته اول با نتیجه ۴بر۳ منچستریونایتدی را برد که چند بازیکن از خط دفاعی خود را در اختیار نداشت و در نهایت این بایرن بود که با برد در خانه منچستریونایتد را وارد بحران کرد. در دیگر دیدار گالاتاسرای و گبنهاگن دانمارک در استانبول ترکیه ۲بر۲ مساوی شدند‌ در هفته دوم که سه شنبه ۱۱ مهرماه برگزار می‌شود، منچستریونایتد میزبان گالاتاسرای خواهد بود و گپنهاگن در دانمارک به مصاف بایرن مونیخ خواهد رفت.

گروهB

در گروه دوم این بازیها سویا در خانه مقابل لانس به تساوی ۱بر۱ رسید و انگار سویا فقط تخصصش در لیگ اروپاست. در دیگر دیدار آرسنال در لندن بعد از سالها که به لیگ قهرمانان اروپا بازگشت با نتیجه ۴بر۰ ایندهون از هلند را شکست داد. در هفته دوم آیندهون میزبان سویا و لانس در فرانسه از شاگردان میکل آرتتا پذیرایی می کند. این بازیها در سه‌شنبه شب ۱۱ مهرماه برگزار خواهد شد.

گروهC

گروه سوم گروهیست که رئال مادرید پرافتخارترین تیم اروپا چهارشنبه شب میزبان یونیون برلین آلمان بود و با گل دقیقه ۹۵ بلینگهام در ثانیه های آخر طلسم دفاع آهنین آلمانی ها را شکست و براگا در دقیقه ۸۸ مغلوب ناپولی قهرمان فصل پیش سری آ ایتالیا شد.در هفته دوم که سه شنبه ۱۱ مهرماه برگزار می‌شود، یونیون میزبان براگا خواهد بود و در حساسترین بازی ناپولی به مصاف رئال مادرید خواهد رفت.

گروهD

در گروه چهارم لیگ قهرمانان اروپا در یک نتیجه عجیب بنفیکا در خانه با ۲ کل مغلوب سابزبورگ اتریش شد و رئال سوسیه‌داد در دقایق پایانی بازی برده را با مساوی مقابل اینتر فینالیست سال پیش عوض کرد. در هفته دوم اینتر میزبان بنفیکا خواهد بود و در سه‌شنبه ۱۱ مهرماه در همان شب سالزبورگ میزبان رئال سوسیه داد از اسپانیا خواهد بود.

لینک کوتاه خبر:

https://doublestar.ir/?p=10888

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها