گلایه مدیر عامل استقلال از مهمان آزاری سپاهان

مدیر تیم فوتبال استقلال به میزبانی سپاهان و همچنین داوری دیدار هفته سوم اعتراض کرد.

به گزارش دبل استارعلی سامره در گفت‌وگویی با اشاره به میزبانی سپاهان در هفته سوم لیگ برتر، اظهار داشت: متاسفانه در ورزشگاه نقش جهان شاهد انواع و اقسام مهمان آزاری و اذیت تیم استقلال و همراهان بودیم.

وی افزود: از نصب اسپیکر و بلندگوهای بزرگ و پر سروصدا به سمت رختکن استقلال قبل بازی و هنگام صحبت‌های فنی مربیان بگیرید تا فحاشی و توهین برخی از دست اندرکاران هیات فوتبال اصفهان به مدیراجرایی باشگاه، پرتاب نارنجک و تاخیرهای زشت توپ جمع کن‌های توجیه شده با هماهنگی پیام نیازمند و موارد دیگری که حتی در فوتبال محلات هم دیده نمی شود.

مدیر تیم استقلال گفت: علاوه بر این مسائل، به گواه تمامی کارشناسان داوری، قبل از پنالتی سپاهان میلاد زکی پور ، ارسلان مطهری را هل داد ولی خطای آشکار را کوپال ناظمی ندید و نگرفت. در واقع اشتباه بزرگ را داور مسابقه کرد اما روزبه چشمی محروم شد. از کمیته انضباطی درخواست داریم حق هواداران میلیونی استقلال را بگیرد.

وی افزود: به نظر من و همه هواداران استقلال، بازیکنان تیم ما عالی بازی کردند. من حتی نمی‌گویم مساوی بلکه اگر عدالت رعایت می‌شد با اختلاف ۲ یا ۳ گل برنده بازی می‌شدیم. این ۳ امتیاز در واقع از هواداران استقلال گرفته شد و امیدوارم در پایان فصل همین ۳ امتیاز در تعیین قهرمان لیگ تاثیری نداشته باشد.

سامره تصریح کرد: استقلال باشگاهی بزرگ با هواداران میلیونی است. نیازی به حمایت خاص یا سود بردن از داوری ندارد اما انتظار می‌رود در مسابقات عدالت رعایت شوند. نمی‌شود که در ورزشگاه نقش جهان اصفهان، هم فحش بخوریم، هم برد مسابقه را روی اشتباه داوری با باخت عوض کنیم و هم محروم هم شویم. انتظار ما فقط رعایت عدالت است.

لینک کوتاه خبر:

https://doublestar.ir/?p=10150

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها