بازگشت به اصل خویش؛

شبی که شماره هفت، منجی استقلال شد

در دیدارهای معوقه هفته ششم لیگ برتر، استقلال و هوادار تهران به مصاف یکدیگر رفتند که با کامبک تماشایی آبی ها این جدال جذاب به پایان رسید.

به گزارش دبل استار، در دیدارهای معوقه هفته ششم لیگ برتر، استقلال و هوادار تهران به مصاف یکدیگر رفتند که پنجمین تقابل این تیم بود.

در نیمه نخست بازی شاگردان فکری با دو گل پیش افتادند که در واقع گل دوم این تیم با اشتباه مدافع استقلال یعنی ایمان سلیمی به ثمر رسید. این نتیجه اما پا برجا نماند و دقایقی بعد با خطا بر روی مهرداد محمدی در محوطه جریمه برای استقلال پنالتی اعلام شد که یامگا آن را وارد دروازه حریف کرد.

نیمه دوم اما آبی‌ها هر آنچه در چنته داشتند را در حمله و ارسال از کناره‌های زمین به کار گرفتند چرا که نکونام بی هیچ عنوان در اولین تجربه مربیگری خود برای استقلال در مقابل هواداران استقلال (در آزادی) خواهان نتیجه‌ای جز پیروزی نبود.

همین اتفاق کافی بود تا استقلالی‌ها سراسر حمله شوند و بارها توپ های خود را بر روی دروازه حقیقی ریخته تا باز هم این محمدی باشد که دقیقه ۶١ بازی در هیاهو و شلوغی محوطه جریمه هوادار، توپ را به تور دروازه بچسباند.

گلزنی استقلال به اینجای کار ختم نشد و باز هم این تک شاخ آبی بود که با یک ضربه فوق‌العاده و تماشایی، دقیقه ٨١ گل برتری استقلال را به ثمر رسانده و در نهایت نکونام باز هم در خانه به پیروزی های خود ادامه دهد و بردی ارزشمند برای این تیم به دست آید و با ١۵ امتیاز پس رز پرسپولیس در رتبه دوم قرار گیرد.

نکاتی که این پیروزی در بر داشت بازگشت مهرداد محمدی به روزهای درخشان بود تا در این شش هفته از لیگ، بهترین خرید استقلال محسوب شود و امضای او پای این برد ارزشمند ثبت شود.

پس از این، حضور بانوان استقلالی در این بازی بود که شور و هیجان بی‌نظیری به این مسابقه بخشید.

منبع خبر : راضیه شیروانی

لینک کوتاه خبر:

https://doublestar.ir/?p=11646

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها