پرورش خواه: چرا علیه استقلال سم پاشی میکنند؟

بازیکن پیشین استقلال درباره اولین گلزنی بلانکو با پیراهن این تیم گفت: بلانکو زمانی که برابر تراکتور تبریز فیکس شد نشان داد که چه بازیکن توانمندی است.

به گزارش دبل استار، بهروز پرورش‌خواه، بازیکن پیشین استقلال درباره شرایط این تیم اظهار کرد: استقلال مقابل تراکتور با انگیزه بالا ظاهر شد و توانست تیم خوب تراکتور را که از تمام جهات از بهترین‌های لیگ برتر است با یک نمایش منطقی از پیش رو بردارد. امیدوارم استقلال همچنان روند رو به رشد خودش را ادامه دهد.

او درباره عملکرد خط دفاع استقلال ادامه داد: کادر فنی توانسته دفاع تیمی استقلال را سازماندهی کند. این تیم با انسجام تیمی، سخت گل می‌خورد و به اندازه هم گل می‌زند. اگر دست جواد نکونام بازتر بود و نفرات لازم را در اختیار داشت استقلال می‌توانست تعداد گل‌های خود را افزایش دهد و عملکرد بهتری هم داشته باشد.

بازیکن سابق استقلال درباره گلزنی بلانکو افزود: بلانکو به عنوان تعویضی در یکی، دو بازی به میدان رفت و زمانی که برابر تراکتور تبریز فیکس شد نشان داد چه بازیکن توانمندی است. او در ادامه می‌تواند بهتر از این هم ظاهر شود.

پرورش خواه درباره شایعه کسر امتیاز از استقلال به خاطر عدم رعایت سقف قرارداد بیان کرد: استقلال به خوبی بحث سقف قراردادها را رعایت کرده و همین طور که در هفته‌های گذشته شاهد بودید از سرمربی گرفته تا دیگر بازیکنان هرکس به مقداری از قرارداد خود کسر کرده تا سقف قراردادها رعایت شود. انتشار چنین شایعاتی درست نیست. به عنوان یک فوتبالی با سقف بودجه و قرارداد موافق نیستم اما اگر این یک قانون است چرا برخی تیم‌ها اضافه بر نیاز خود خریدهای آنچنانی انجام دادند و هر چه ستاره در بازار موجود بود خریدند و حالا علیه استقلال سمپاشی می‌کنند؟

او درباره برد تیم ملی مقابل هنگ کنگ افزود: تیم ملی خوب بازی می‌کند و با این نفراتی که امیر قلعه‌نویی در اختیار دارد باید هم از تیم ملی بازی‌های بهتری ببینیم. یکی از اتفاقات خوبی که در تیم ملی این روزها شاهد هستیم رفاقت و همدلی بازیکنان است که نباید از نقش قلعه‌نویی در این بین غافل شد.

بازیکن سابق استقلال درباره دیدار تیم ملی برابر ازبکستان گفت: تیم ملی کار زیاد سختی را مقابل هنگ کنگ در پیش نداشت. تیم ملی بازی مهمی برابر ازبکستان در پیش دارد و باید این دیدار را با پیروزی به پایان برساند.

لینک کوتاه خبر:

https://doublestar.ir/?p=12335

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها