سقف بلند پرسپولیس برای جذب بازیکن 

در حالی که باشگاه استقلال برای جذب بازیکن قادر نبود به علت رعایت قانون سقف خرید هزینه کند و و مجبور بود از حقوق بازیکنان خود کم کند تا بتواند بازیکنان مد نظر خود را به خدمت بگیرد از طرفی دیگر که پرسپولیس بیشترین بازیکن ملی پوش را در اختیار دارد اعلام کرد این باشگاه می تواند تا ۷۰ میلیارد دیگر هزینه کند شنیده می شود فیلیپ کایسدو در آستانه پرسپولیسی شدن با مبلغ یک میلیون و هشتصد هزار دلار است که حدود ۹۰ میلیارد تومان می شود.

اینکه پرسپولیس با بازیکنانی مثل بیرانوند و پورعلی گنجی و کنعانی و ملی پوشان دیگرش چطور با مبلغی پایین قراردادشان ثبت کردند شک برانگیز است بماند اما همین قرارداد مهاجم جدیدشان هم ۲۰ میلیارد بالاتر از سقفی که خودشان اعلام کردند است.

البته که بعد عقد قرار داد با این بازیکن مشخص می شود کایسدو از کودکی پرسپولیسی بوده و عاشق بازی کردن زیر دست گل محمدی است و به همین علت با این تیم سفید امضا کرده است.

۴۸ ساعت طولانی برای ورود مهاجم استقلال

در حالی که ۱۲ روز از خرید مهاجم آرژانتینی استقلال می گذرد اما هنوز این بازیکن وارد ایران نشده است.

مسئولان باشگاه استقلال که گفته بودند برای اولین تمرین این تیم مهاجم جدید هم در اختیار کادر فنی قرار خواهد گرفت اما با شروع تمرینات استقلال هنوز خبری از این بازیکن نیست.

مدیران این تیم چند روز پیش اعلام کرده بودند که تا ۴۸ ساعت دیگر بلانکو وارد ایران خواهد شد اما سه تا ۴۸ ساعت دیگر هم گذشت خبری نشد.

گویا هوادارن استقلال هم  برای خرید بازیکن باید توسط مدیران انتصابی این تیم  استرس بکشند و هم برای ورود بازیکن مدنظرشان.

صدا و سیما حیاط خلوت مدیران استقلال

چند روز پیش بود که حجت کریمی با حضور در برنامه شب های فوتبالی به دفاع از کارنامه مدیریتی خودش در استقلال پرداخت.

حرف های حجت کریمی در این برنامه هیچکدام مورد قبول هوادارن استقلال واقع نشد و آبی ها معتقدند مدیران چند وقت گذشته این تیم هیچگونه عملکرد مثبتی که نداشت هیچ با حضور در این برنامه ها حاشیه های زیادی برای استقلال تولید می کنند.

فتح الله زاده، واعظ آشتیانی، پندار توقیقی،مددی،فتحی،آجورلو، مدیرانی بودند که بعد از دوران مدیریت با حضور در برنامه های مختلف به حساب دفاع از خودشان برای استقلال حاشیه سازی کردند.

باید منتظر بود  علی خطیر که این روزها هیچگونه مصاحبه ای انجام نمی دهد بعد از مدیریتش شاهد حضور ایشان در برنامه های صبحگاهی صدا و سیما باشیم.

اجبار در برگزاری بازی تیم ملی با آنگولا در آزادی

گفته می شود بازی دوستانه تیم ملی با آنگولا در ورزشگاه آزادی بدون تماشاگر برگزار خواهد شد.

در حالی که ایران بجز ورزشگاه آزادی، استادیوم هایی مانند یادگار تبریز و فولاد آره نا و استادیوم سیرجان را در این برهه در اختیار دارد  مسئولان فدراسیون ایران اصرار به برگزاری بازی با تیمی مثل آنگولا در ورزشگاه در دست تعمیر آزادی را دارد .

هانسی فلیک به یورو می رسد؟

دیشب پس از باخت چهار بر یک آلمان برابر ژاپن سیل انتقاد های نشریات آلمانی از این سرمربی را به همراه داشت.

این انتقاد ها به حدی بود که شایعه هایی مبنی بر اخراج این مربی از سکان هدایت این کشور برکنار شود.

همچنین این نشریات حتی گزینه های جایگزینی فلیک را معرفی کردند که در صورت اخراج می توانند تیم ملی آلمان را در یورو ۲۰۲۴ هدایت کنند.

از یورگن کلوپ، ناگلزمن، سامر،کلوزه،کلینزمن برای جانشینی فلیک نامبرده می شود .

علی دایی در آستانه قرار گرفتن در رتبه سوم برترین گلزنان ملی

لیونل مسی با گلی که از روی ضربه آزاد برای آرژانتین به ثمر رساند صد و چهارمین گل ملی خود را به ثمر رساند و تنها ۶ گل دیگر برای عبور از علی دایی لازم دارد.

دایی اسطوره فوتبال کشورمان که سالها آقای گل ملی جهان بود کریستانو رونالدو فوق ستاره پرتغالی توانست با عبور از ۱۰۹ گل از علی دایی جلو بزند.

حالا بعد از چند سال مسی این فرصت را دارد تا پشت سر رونالدو قرار بگیرد و رتبه دوم را از علی دایی بگیرد.

مورد عجیب نیمار

در حالی که حدود یک ماه از پیوستن نیمار ستاره برزیلی به الهلال می گذرد اما تا به حال این بازیکن برای الهلال به میدان نرفته است.

گفته می شد علت بازی نکردن نیمار مصدومیت است در حالی که در فیفا دی برای تیم ملی برزیل بازی کرده و حتی سوپر گل هم به ثمر رسانده.

مطمئنا ادامه رفتار این ستاره واکنش های سعودی هارو به همراه خواهد داشت.

لینک کوتاه خبر:

https://doublestar.ir/?p=10640

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها