بازی شجاعانه انزلی‌چی‌ها مقابل پرسپولیس

پرسپولیس که نمایشی ضعیف و دور از انتظار داشت، دومین تساوی خود در لیگ برتربیست و سوم را مقابل ملوان بندر انزلی کسب کرد تا با از دست دادن دو امتیاز این دیدار رقیب سنتی‌اش را صدرنشین کند.

به گزارش دبل استار، دیدار تیم های فوتبال ملوان و پرسپولیس در هفته هشتم لیگ برتر از ساعت ۱۶ امروز یکشنبه در ورزشگاه سیروس قایقران انزلی برگزار شد و در پایان با تساوی بدون گل به پایان رسید.

حضور گسترده و بیش از ظرفیت تعیین شده تماشاگران برای حضور در ورزشگاه باعث تأخیر ۲۱ دقیقه‌ای در آغاز این دیدار شد.

ترکیب ثابت با جابجایی غیرمترقبه پرسپولیس

برد پرسپولیس مقابل استقلال تاجیکستان در هفته سوم لیگ قهرمانان آسیا باعث شد تا یحیی گل محمدی تصمیم به حفظ ترکیب اصلی تیمش با وجود بی انضباطی سروش رفیعی و محمدحسین کنعانی زادگان بگیرد.

از این رو یازده بازیکن اصلی پرسپولیس برای دیدار امروز با ملوان را علیرضا بیرانوند، محمدحسین کنعانی زادگان، گئورگی گولسیانی، علی نعمتی، وحدت هنانوف، مسعود ریگی، محمد عمری (۷۶- نبیل باهویی)، سروش رفیعی (۴۶- مهدی ترابی)، سعید صادقی (۶۵- امید عالیشاه)، دانیال اسماعیلی فر و شهاب زاهدی (۴۶- میلاد سورگی) تشکیل دادند.

سرخپوشان پایتخت در حالی ترکیب برنده خود را حفظ کردند که تغییراتی در چیدمان آنها شکل گرفته بود. دانیال اسماعیلی فر متمایل به مرکز میدان بازی می‌کرد تا سروش رفیعی بیش از پیش به جناحین برود.

ملوان هم با افشار صداقت، آرمان اکوان، میلاد باقری، حامد نورمحمدی، پدرام قاضی پور، مجید عیدی، پویا پورعلی، حسین صادقی (۸۰- امین پورعلی)، مهران احمدی (۶۵- ابوذر صفرزاده)، رضا جعفری (۶۵- مسعود زائرکاظمینی) و سهیل فداکار (۴۶- محمدرضا سلیمانی) به میدان رفت.

بازی شجاعانه انزلی‌چی‌ها

ملوان در ابتدای بازی اجازه داد پرسپولیس مالکیت توپ را در اختیار بگیرد اما خیلی زود توانست با استفاده از سرعت بالای بازیکنانش فشار قابل توجهی را روی بازیسازی دروازه‌بان و مدافعان پرسپولیس بیاورد تا آنها پاس‌های اشتباه زیادی را رد و بدل کنند. قطع توپ‌های کوتاه سرخپوشان باعث ایجاد موقعیت‌های نصفه و نیمه از سوی میزبان روی دروازه بیرانوند شد اما هیچ کدام راه به جایی نبرد.

نبرد درگیرانه هافبک‌های ملوان با بازیکنان پر ستاره پرسپولیس تا اواخر نیمه اول ادامه داشت تا سرخ‌ها برای نفوذ به دروازه ملوان از جناحین فشار مضاعفی را بیاورند.

تلاش دو تیم در پایان ۴۵ دقیقه ابتدایی باعث لرزش تور دروازه‌ها نشد تا دو تیم با نتیجه تساوی بدون گل راهی رختکن شوند.

لینک کوتاه خبر:

https://doublestar.ir/?p=11878

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها