شکست مدیران باشگاه استقلال در تلویزیون 

حاشیه هایی که مدیران باشگاه استقلال با حضور در برنامه های تلویزیونی برای باشگاه ایجاد کرده اند، هیچ دشمنی برای استقلال ایجاد نکرده است.

به گزارش دبل استار ، مدیریت باشگاه استقلال هنوز نمی دانند که چه زمانی در یک برنامه تلویزیونی حاضر شوند و اگر در یک برنامه تلویزیونی حاضر شدند، چه صحبت هایی انجام دهند و چه صحبت هایی انجام ندهند. حاشیه هایی که مدیران باشگاه استقلال با حضور در برنامه های تلویزیونی برای باشگاه ایجاد کرده اند، هیچ دشمنی برای استقلال ایجاد نکرده است. وقتی مدیریت استقلال در زمان سرمربیگری منصوریان و بابت کنار گذاشته شدن رحمتی و جباری به تلویزیون و بعضی پشت خط تلفن آمدند، حسابی استقلال را به حاشیه بردند که در نهایت باعث استعفای منصوریان شد.در زمان فرهاد مجیدی و مصاحبه سعادتمند بابت اتفاقاتی که در دبی برای باشگاه استقلال افتاده و بیان کردن محرمانه ترین اسرار باشگاه در صداوسیما باعث شد که سعادتمند را اخراج کنند. فتح‌الله‌زاده و مظلومی در حالی که برای حمله کردن به قربان زاده رئیس سازمان خصوصی‌سازی به برنامه تلویزیونی آمده بودند تا در نهایت ژست یک پیروز را بگیرند در یک تله از پیش برنامه ریزی شده افتادند که آبروی باشگاه استقلال و بخصوص سال‌ها مدیریت و اعتباری که نزد هواداران داشت در یک ساعت برباد رفت که در نهایت باعث شد که فتح‌الله‌زاده استقلال را ترک کند و مظلومی از یک شخص مدعی و طلبکار به این نقطه رسید که بهتر است با آقای قربان زاده مصالحه کنیم.

در آخرین مورد دوشنبه شب علی خطیر در برنامه تلویزیونی حاضر شد که به جز تایید ضمنی اختلاف با جواد نکونام و بدهکار بودن و مردانگی بازیکنان استقلال با بخشیدن درصدی از طلب خود برای ثبت بازیکنان هیچ حرفی نداشت. آقای خطیر در آخر نکونام هم تهدید کرد که اگر در برنامه تلویزیونی حاضر شود و برخلاف باشگاه مصاحبه کند، جریمه می شود و در نهایت این که نکونام هم همه حرف های او را تکذیب کرد.

جواد نکونام هم قرار شده تا در هفته آینده در برنامه حاضر شود تا به صحبت های خطیر واکنش نشان دهد. همه هواداران فوتبال به خوبی ماهیت برنامه های تلویزیونی و دشمنی آنها با استقلال را فهمیده اند و از خود می پرسند که چگونه است که نه تنها از باشگاه رقیب که مدیرت سابقش، سرمربی باشگاهش را به دلالی متهم کرد در تلویزیون از آنها هیچ خبری نیست که حتی باشگاه های بزرگ و کوچک دیگر هم در تلویزیون حاضر نمی شوند تا اسرار باشگاه خود را عیان کنند.مدیران باشگاه استقلال اگر قبل از حضور در برنامه های تلویزیونی یک بار به برنامه هایی که مدیران قبلی باشگاه استقلال در آن‌ها حاضر بوده و به سرنوشت و اعتبار خود و باشگاه بزرگ استقلال و بخصوص هواداران پرتعداد، نگاهی کنند، هیچوقت در این برنامه ها حاضر نمی شوند و مشکلات خود را در پشت درهای بسته حل می کنند نه اینکه در صداوسیما جار بزنند.

امیدواریم که جواد نکونام لااقل در این برنامه حاضر نشود تا مشکلات باشگاه که اظهر من الشمس است از باشگاه به رسانه و درون تیم رسوخ نکند و نکونام بهتر از همه می داند که حرفهای نزده را همیشه می شود، بیان کرد. اما حرفهای زده شده چه درست یا غلط یک تاوان هایی دارد که فقط باشگاه استقلال و هوادارانش تاوان آنها را می دهند.

منبع خبر : محسن بهره بردار

لینک کوتاه خبر:

https://doublestar.ir/?p=10506

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها