آرمان طلسم خود را شکست 

تاثیرگذارترین گل آرمان رمضانی مقابل شهرخودرو می باشد .

به گزارش دبل استار، آرمان رمضانی بدون تردید یکی از سختکوش ترین مهاجمان استقلال در این سال‌ها می باشد که گل های حساسی برای استقلال به ثمر رسانده است. شاید تاثیر گذارترین قاب گلزنی آرمان رمضانی برای استقلال گل او در دقایق پایانی با این گزارش مقابل شهرخودرو باشد.

یه پاس برای کوین یامگا…موقعیت دارند…زبیر نیک نفس روی دستش حرکت کرده…حالا می‌تونه ارسال کنه…اینکارو انجام میده…رودی ژستد…در دهانه دروازه…تیرک دروازه و توی دروازه…توی دروازه…چه گلی می‌زنه آرمان رمضانی…تیر خلاص رو آرمان رمضانی می‌زنه به قلب دروازه شهر خودرو…ورزشگاه آزادی منفجر میشه با گلی که آرمان رمضانی زد…خوشحالی فرهاد مجیدی…مزد زحماتش رو گرفت تیم استقلال با تلاشی که داشت…سه امتیاز ارزشمند و صدر جدول، مطابق هفته‌های گذشته برای تیم استقلال است…اختلاف به عدد ۶ خواهد رسید…چه دقیقه‌ای هم به گل رسید تیم استقلال…ضربه دیدنی که زده شد، تعویض طلایی فرهاد مجیدی…دروازه رو باز می‌کنه به زیبایی هرچه تمام‌تر، آرمان رمضانی…

هواداران استقلال هم بخاطر مرام و معرفت و سختکوشی که دارد مورد احترام هواداران استقلال در همه حال می باشد آرمان مدتهای زیادی است که برای استقلال نتوانسته گلزنی کند و امروز در دقیقه ۳۷ بر روی ارسال پای چپ سعید مهری توانست با یک ضربه سر بالاتر از مدافعان حریف دروازه آلمینیوم را باز کند.

بدین ترتیب آرمان رمضانی با گلزنی مقابل آلومینیوم اراک به طلسم طولانی مدت گل‌ نزدنش پایان داد. حدود ۲۵۰ روز از آخرین گلی که آرمان برای آبی‌ها زده بود می‌گذرد و او حالا بعد از ۲۹ بازی مجدداً توانست دروازه حریفان را باز کند.

منبع خبر : محسن بهره بردار

لینک کوتاه خبر:

https://doublestar.ir/?p=11832

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها