بازی با بلغارستان عیار تیم ملی را مشخص میکند

کارشناس فوتبال گفت: اگر بلغارستان با نفرات اصلی خود مقابل تیم ملی بازی کند، بازی بدی نخواهد بود و عیار تیم ملی مشخص می‌شود.

به گزارش دبل استار، حمید درخشان در مورد دیدار تدارکاتی فردا شب تیم ملی مقابل بلغارستان اظهار داشت: اگر بلغارستان با نفرات اصلی خود مقابل تیم ملی بازی کند، بازی بدی نخواهد بود و عیار تیم ملی مشخص می شود و ملی پوشان محک خوبی می خورند. تیم ملی در این دیدار می تواند خیلی چیزها به دست بیاورد. قلعه نویی می تواند به خوبی تیمش را ارزیابی کند و اینکه در کدام پست ها کمبود و ضعف دارد و باید نفرات جدیدتری به تیم ملی دعوت کند تا تیم ملی ترمیم شود. اساس بازی تدارکاتی همین است که نقاط قوت و ضعف تیم ملی مشخص شود.

وی افزود: قرار است هفته آینده هم با آنگولا در تهران بازی کنیم که آن مسابقه نسبت به دیدار با بلغارستان مسابقه ای آسان تر است و یک دیدار سبک محسوب می شود. قلعه‌نویی می تواند در آن مسابقه تاکتیک های مدنظرش را به خوبی در زمین اجرا کند.

سرمربی اسبق پرسپولیس در مورد اینکه برخی معتقدند در نفرات دعوت شده به تیم ملی مصلحت اندیشی هایی از سوی قلعه نویی صورت گرفته،گفت: مصلحت‌اندیشی بوده ولی در نهایت این سرمربی تیم ملی است که نفرات را انتخاب می کند و در این دو بازی تدارکاتی تیم ملی اگر احساس کند که نیاز به بازیکن جدیدی دارد فرصت کافی دارد که در تیم ملی تغییرات ایجاد کند و دستش بسته نخواهد بود و زمان کافی برای این کار هم دارد.

درخشان در مورد اینکه برخی می گویند صعود تیم ملی به نیمه نهایی جام ملت های آسیا معنایش موفقیت است، اظهار داشت: من این حرف را قبول ندارم. زمانی آرزوی تیم ملی ما حضور در جام جهانی بود اما آیا الان رفتن به جام جهانی کافی است؟! با افزایش سهمیه قاره ها و افزایش تعداد تیم ها دیگر حضور تنها در جام جهانی کسی را راضی نمی‌کند. در آسیا هم ما ادعای آقایی در فوتبال قاره را داریم پس باید به دنبال قهرمانی در جام ملت ها باشیم در غیر اینصورت اگر بگوییم رسیدن به نیمه نهایی یعنی موفقیت در واقع پسرفت کرده ایم باید در عمل ثابت کنیم که برترین فوتبال قاره آسیا را داریم، پس باید دنبال قهرمانی باشیم.

لینک کوتاه خبر:

https://doublestar.ir/?p=10514

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها