توقف استقلال مقابل گل گهر/ موقعیت صدر به خطر افتاد

تیم فوتبال استقلال که سپاهان را به عنوان جدی‌ترین رقیب خود برای ادامه صدرنشینی پشت سرش می‌دید، برای پیروزی برابر گل‌گهر به سیرجان رفت اما نتوانست برابر این تیم به پیروزی برسد.

به گزارش دبل استار، تیم‌های فوتبال گل گهر سیرجان و استقلال تهران در هفته چهاردهم لیگ برتر از ساعت ۱۵ امروز یکشنبه ۳ دی ماه در ورزشگاه شهید حاج قاسم سلیمانی به مصاف هم رفتند که این دیدار با تساوی یک به یک به پایان رسید. مسیح زاهدی (۲۰) برای گل گهر و کوین یامگا (۴۴ – پنالتی) برای استقلال گل زدند. ضمن این که حمید بوحمدان(گل گهر) و صالح حردانی و ابوالفضل جلالی (استقلال) از پیام حیدری کارت زرد گرفتند.

ترکیب استقلال

سیدحسین حسینی، آرمین سهرابیان، کوین یامگا، ابوالفضل جلالی(۷۶ جعفر سلمانی)، مهدی مهدی پور(۷۶ سعید مهری)، آرش رضاوند(۸۶ زبیر نیک نفس)، آرمان رمضانی(۸۶ گوستاوو بلانکو)، امید حامدی فر، مهرداد محمدی(۶۳ پیمان بابایی)، روزبه چشمی و سعادت (صالح) حردانی بازیکنانی بودند که در این دیدار از سوی جواد نکونام به بازی گرفته شدند.

ترکیب گل گهر

محمدرضا اخباری، ابوالفضل رزاق پور، مسیح زادهی، سامان فلاح، بهنام برزای، حمید بوحمدان(۹۵ – پورلطیفی)، احمدرضا زنده رود، علیرضا علیزاده، سعید سحرخیزان، علیرضا کوشکی و مهدی ممی زاده(۷۴ اریک بایاناما) بازیکنانی بودند که در این دیدار از سوی سرمربی گل گهر به بازی گرفته شدند.

چشم میزبان به ضد حملات

بازی دو تیم که با یک دقیقه سکوت به احترام مرحومه ملیکا محمدی بازیکن ملی پوش تیم بانوان خاتون بم آغاز شد، با میل تهاجمی بیشتر شاگردان جواد نکونام همراه بود و آبی پوشان در تلاش بودند خیلی زود به گل برتری دست پیدا کنند و میزبان چشم به ضد حملات بسته بود که تفکرات سرمربی یونانی گل گهر جواب داد و این تیم زننده گل نخست بود.

گل مشکوکی که درست بود

گل گهری ها که در دقایق ابتدایی بازی تحت فشار تیم مهمان بودند، در دقیقه ۲۰ از زیر این فشار خارج شدند و از روی یک ضربه ایستگاهی توسط مسیح رزاق پور به گل برتری دست پیدا کردند. در این صحنه زننده گل در موقعیت مشکوک به آفساید قرار داشت اما به نظر کارشناس داوری این گل در شرایط سالم به ثمر رسید تا میزبان از صدرنشین لیگ برتر پیش بیافتد.

بازهم یامگا بازهم پنالتی

پس از آن که تیم گل گهر از حریف پیش افتاد، شاگردان نکونام بازی تهاجمی تری را در دستور کار قرار دادند و هر چند موقعیت های خطرناکی را روی دروازه میزبان ایجاد نکردند اما در یک دقیقه مانده به پایان ۴۵ دقیقه اول یامگا از سمت راست قصد ارسال توپ روی دروازه را داشت که ضربه به دست مدافع حریف برخورد کرد و داور اعلام ضربه پنالتی کرد که یامگا آن را به گل تبدیل کرد تا نیمه اول با تساوی به پایان برسد.

شروع بهتر گل گهر در نیمه دوم

تیم سورمه ای پوش میدان که به نظر می رسید در نیمه دوم با تفکرات سرمربی یونانی خود بازی تهاجمی را در دستور کار قرار داده است، شروع بهتری نسبت به صدرنشین لیگ داشت و در چند صحنه تا باز کردن دروازه استقلال پیش رفت که مهمترین آن در دقیقه ۵۵ صورت گرفت اما گل گهری ها موفق به گلزنی نشدند.

اخباری مانع گلزنی رمضانی شد

شاگردان جواد نکونام که برای تداوم صدرنشینی به سه امتیاز این دیدار داشتند، در دقایق میانی نبض بازی را در اختیار داشتند و در دقیقه ۶۶ تا آستانه باز کردن دروازه گل گهر هم پیش رفتند اما ضربه آرمان رمضانی را محمدرضا اخباری با واکنشی تماشایی دفع کرد تا آبی ها همچنان در حسرت رسیدن به گل دوم باقی بمانند.

حسینی استقلال را در بازی نگه داش

در دقیقه ۷۷ این دیدار گل گهری ها تا آستانه باز کردن دروازه استقلال پیش رفتند و در شرایطی که مهاجم این تیم درون محوطه جریمه مقابل دروازه موقعیت باز کردن دروازه را داشت اما ضربه او را سیدحسین حسینی با واکنشی زیبا دفع کرد تا تیم میزبان از رسیدن به گل دوم محروم بماند.

فشار استقلال برای رسیدن به گل برتری

صدرنشین لیگ برتر که تساوی در این دیدار می توانست موقعیتش را به خطر بیندازد در ۱۰ دقیقه پایانی فشار زیادی به تیم میزبان آورد تا بتواند با زدن گل برتری سه امتیاز خارج از خانه را به خود اختصاص دهد اما حملات این تیم زهر لازم را نداشت و در نهایت بازی با تساوی به پایان رسید.

تیم فوتبال استقلال با این تساوی ۲۹ امتیازی شد و همچنان صدر جدول را در اختیار دارد. گل گهر سیرجان هم ۱۹ امتیازی شد و در رده هفتم قرار گرفت.

لینک کوتاه خبر:

https://doublestar.ir/?p=13213

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها