ورق برای جلالی برگشت

هافبک تیم فوتبال استقلال بار دیگر شایستگی‌های خود را ثابت کرد.

به گزارش دبل استار، دیدار صنعت نفت و استقلال تهران در حالی با پیروزی پرگل آبی‌های تهرانی همراه شد که این برد نه تنها یک نتیجه امیدبخش برای جواد نکونام و شاگردانش تلقی می‌شود بلکه در آن اتفاقی ویژه‌تر هم رقم خورد.

همان‌طور که پیش بینی می‌شد ابوالفضل جلالی به عنوان یکی از مهره‌های ثابت مدنظر جواد نکونام در پست دفاع چپ استقلال قرار گرفت و در اولین بازی فصل جدید توانست عملکردی درخشان از خود نشان دهد.

جلالی در این بازی علاوه بر تأثیرگذاری مستقیم روی ۲ گل از ۳ گل تیمش، در یک صحنه دروازه سید حسین حسینی را نجات داد و اجازه گلزنی را از آبادانی‌ها گرفت. او همچنین یک سانتر بسیار دیدنی برای آرمان رمضانی فرستاد که این مهاجم نتوانست آن را به گل تبدیل کند.

به‌نظر می‌رسد ابوالفضل جلالی که فصل پیش اکثر بازی‌ها را به دلیل نیمکت‌نشینی از دست داد در فصل جدید ورق را به سود خودش برگرداند و این جعفر سلمانی است که برای رسیدن به ترکیب ثابت باید با او رقابت کند.

ناگفته نماند که ابوالفضل جلالی بعد از یک فصل پرماجرا حالا انگیزه‌های زیادی برای ادامه فوتبالش دارد. او که فصل قبل توانست با درخشش در استقلال خود را به کی‌روش ثابت کند و در جام‌جهانی ۲۰۲۳ فرصت بازی به دست آورد، بعد از آن هرگز نظر ساپینتو را به خود جلب نکرد تا در روزهای پایانی فصل زمزمه‌های جدایی‌اش از استقلال و حتی پیوستنش به پرسپولیس هم به گوش برسد. با این حال او علی‌رغم فسخ قراردادش، مجدد در جمع آبی‌ها ماندنی شد و حالا به عنوان یکی از مهره‌های ثابت و مؤثر جواد نکونام خودش را نشان داده است.

لینک کوتاه خبر:

https://doublestar.ir/?p=9861

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها