حضور مادربزرگ دوست داشتنی در محل تمرین استقلال

مادربزرگ ابوالفضل جلالی در تمرین استقلال حضور یافت و با استقبال جواد نکونام مواجه شد.

به گزارش دبل استار، یکی از افراد بسیار تاثیرگذار در زندگی ابوالفضل جلالی ستاره چپ‌پای استقلال مادر بزرگ او است؛ جلالی که از دوران کودکی نزد مادر بزرگ خودش زندگی کرده و نزدیکان او علاقه شدیدش به مادربزرگ خود را بسیار می‌دانند، در همه امور زندگی‌اش از تجربیات او استفاده می‌کند.

این مادر بزرگ جلالی که به واسطه حرفه نوه خود بسیار هم فوتبالی و استقلالی است ، همیشه سعی دارد بازی‌های استقلال را تماشا کند و حتی نزدیکان او می‌گویند که در زمان رسیدن پیشنهاد پرسپولیس به این بازیکن، او با توصیه مادر بزرگ خود استقلال را انتخاب کرده است.مادربزرگ دوست‌داشتنی حالا در محل تمرین استقلالی‌ها یافته و با جواد نکونام دیدار کرده است. جلالی با انتشار تصاویر مادر بزرگ خود در محل تمرین استقلال در اینستاگرام نوشته است: «مادربزرگ عزیزتر از جانم بر سر تمرین تیم ما آمد و نه تنها برای من بلکه برای موفقیت تیممان دست به دعا شد. یقین دارم که دعاهایش تیم ما و هواداران عزیزمان را عاقبت به خیر می‌کند. هرچه دارم از دعاهایت دارم مادربزرگ عزیزم. پس همیشه دعایم کن، چرا که دعایت سرمایه فردای من است.»

او در این پست اینستاگرامی همچنین آورده است: «تشکر فراوان دارم از آقا جواد نکونام و آقا مهدی هاشمی‌نسب از بزرگان فوتبال کشورمان و تیم استقلال که شرایط حضور مادربزرگ عزیزم را بر سر تمرین فراهم کردند. امیدوارم در ادامه فصل نیز تمام تلاش خود را برای موفقیت باشگاه بزرگ استقلال به کار بگیرم و برای هدفی مشترکی که داریم بجنگم.»

لینک کوتاه خبر:

https://doublestar.ir/?p=12338

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها