عبور سریع نکونام از ساپینتو و مجیدی

استقلال در ۳ فصل گذشته با سه سرمربی و با ۳ افکار متفاوت و با ۳ مدیریت کار خود را شروع کرده است.

به گزارش دبل استار، استقلال یکی از محدود تیم های ایران می باشد که در دهه اخیر هیچ وقت ثبات لازم در مدیریت و کادرفنی نداشته است. در چند فصل گذشته اوایل هر فصل یک سرمربی با یک مدیریت جدید شروع به کار می کنند که اغلب بدون شناخت از افکار هم دچار مشکل می‌شوند و همین مشکلات باعت ایجاد ناراحتی و در نهایت نتیجه نگرفتن تیم و نرسیدن به قهرمانی می‌شود.

استقلال در ۳ فصل گذشته با سه سرمربی و با ۳ افکار متفاوت و با ۳ مدیریت کار خود را شروع کرده است که ما در این گزارش به ۶ بازی اول فرهاد مجیدی، ساپینتو و جواد نکونام می پردازیم که از نظر تعداد امتیاز و گل زده چه تفاوت هایی با هم داشته اند.

“استقلال فرهاد مجیدی”
استقلال در فصل بیست و یکم با سرمربیگری فرهاد مجیدی آغاز بکار کرد.استقلال در اولین بازی فصل در ورزشگاه آزادی هوادار را با یک گل برد، سپس در اصفهان با دو گل یامگا ذوب‌آهن اصفهان را از پیش رو برداشت تا در دو بازی ۶ امتیاز کسب کند. استقلال در هفته سوم در آزادی با گل ارسلان تراکتور را برد و در هفته چهارم در حالی که تا دقیقه آخر با گل یامگا جلو بود، بازی به نتیجه مساوی رسید.بعد از تعطیلات فیفادی استقلال در آزادی به مساوی نساجی مازندران رفت که بدون گل مساوی شد و در هفته ششم مقابل گل‌گهر در سیرجان بدون گل مساوی شد که با تخلف انضباطی باشگاه گل‌گهر بازی با نتیجه ۳بر۰ بسود استقلال به پایان رسید.

استقلال در زمان فرهاد در ۶ بازی ۱۲ امتیاز کسب کرد و ۴ گل زده و یک گل خورده داشت که بعد از تغییر نتیجه گل گهر به ۱۴ امتیاز رسید.

“استقلال ساپینتو”
استقلال بعد از قهرمانی در فصل قبل و رفتن فرهاد مجیدی با ریکاردو ساپینتو پرتغالی فصل را آغاز کرد که شناخت خوبی از فوتبال ایران نداشت و ساپینتو ابتدا با سیستم فصل قبل به میدان رفت که موفق نشد و از بازی دوم سیستم تیم را تغییر داد.

استقلال فصل را با شکست ۲بر۰ مقابل سپاهان شروع کرد تا رکورد یک فصل بدون شکست استقلال در اولین بازی شکسته شود. استقلال در دومین بازی ملوان را در انزلی ۳بر۱ برد و سپس مس را در تهران با ۱ گل شکست داد.استقلال در هفته چهارم و پنجم مقابل نفت مسجدسلیمان و پیکان به تساوی بدون گل رسیدند و در هفته ششم در بهترین بازی که در ۶ هفته زمان ساپینتو انجام داده بودند با نتیجه ۳بر۱ تیم نساجی مازندران را شکست داد‌.

استقلال ساپینتو در ۶ بازی صاحب ۱۱ امتیاز با ۷ گل زده و ۴ گل خورده شد که این نشان از فوتبال تهاجمی ساپینتو را می داد.

“استقلال نکونام”
استقلال فصل ۲۳ را با بیشترین مشکلات ممکن در طول تاریخ خود مواجه شد و جواد نکونام بدترین دوران سرمربیگری خود را در فصل نقل‌وانتقالاتی و دیگر موارد دیگر سپری کرد اما او با حمایت هواداران استوار و ثابت قدم بر روی اصول خود ایستاد.

استقلال فصل را با پیروزی ۳بر۰ در آبادان آغاز کرد، سپس در تهران ملوان را با یک گل برد و در هفته سوم در یک بازی عالی و با اشتباهات داوری با یک گل مغلوب سپاهان اصفهان شد. استقلال در هفته چهارم و پنجم با نتایج ۱بر۰ استقلال خوزستان و مس رفسنجان را شکست داد و در هفته ششم در یکی از زیباترین بازی‌های لیگ در حالی که با دو گل از هوادار عقب افتاده بود با نتیجه ۳بر۲ حریف خود را شکست داد.

استقلال نکونام در ۶ بازی دارای ۱۵ امتیاز، ۹ گل زده و ۳ گل خورده می باشد.

《نتیجه گیری》
استقلال در این ۳ فصل با ۳ سرمربی و چند مدیریت فصل را شروع کرده که تیم فرهاد مجیدی متکی به خط دفاعی قدرتمند به قهرمانی رسید و تیم ساپینتو با خط حمله قدرتمند خود به یک سوپر جام رسید و اما نکته مهم در ۶ بازی اخیر هر سه سرمربی این است که جواد نکونام که اکثر کارشناسان او را یک سرمربی تدافعی می شناسند از ۲ سرمربی قبلی تیمش بیشتر گل زده و هم اینکه بهترین نتایج استقلال را در تاریخ لیگ برتر در ۶ هفته ابتدایی گرفته است و اکنون باید منتظر ادامه لیگ بود که آیا تیم جواد نکونام ادامه لیگ را با چه نتایجی به پایان خواهد برد.

منبع خبر : محسن بهره دار

لینک کوتاه خبر:

https://doublestar.ir/?p=11725

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها