زمان محرومیت تماشاگران استقلال و پرسپولیس مشخص شد

کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال اعلام کرد محرومیت استقلال و پرسپولیس از بازی با تماشاگر برای نیم‌فصل دوم است.

به گزارش دبل استار، کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال در صدور آرای خود برای مسابقه دربی ۱۰۲ تهران رای به محرومیت استقلال و پرسپولیس از حضور تماشاگران خود در یک مسابقه رسمی داد.

با اینکه تصور می‌شد این محرومیت در بازی امروز استقلال و پیکان اعمال شود، اما مشخص شد این مسئله مربوط به این بازی نیست و در آینده اعمال خواهد شد.

کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال امروز در این‌باره اصلاحیه‌ای صادر و اعلام کرد که محرومیت سرخابی‌ها از حضور تماشاگر مربوط به نیم فصل دوم است. در این اصلاحیه آمده است: «نظر به اینکه در بندهای ۱ و ۲ دادنامه شماره ۱۷۵۹ مورخ ۱۴۰۲/۱۰/۷ عبارت “در نیم فصل دوم” بعد از در مسابقه رسمی سهواً از قلم افتاده است دادنامه صادره فوق به شرح مذکور بر اساس بند ۱۵ از ماده ۲۱ مقررات انضباطی اصلاح می‌شود. رأی اصلاحی صادره نیز قابل تجدید نظرخواهی بوده و ارائه رونوشت رأی اصلی بدون رونوشت رأی اصلاحی ممنوع می باشد.»

این در حالی است که استقلال و پرسپولیس به استیناف اعتراض خواهند کرد و در صورتی‌که کمیته استیناف هم محرومیت از حضور تماشاگران برای دو باشگاه را تایید کند، اولین مسابقه رسمی و خانگی دو باشگاه در نیم فصل دوم بدون تماشاگر برگزار می‌شود.

گفتنی است؛ استقلال در هفته شانزدهم لیگ برتر میزبان صنعت نفت آبادان است و پرسپولیس در هفته هفدهم لیگ برتر از تراکتور تبریز پذیرایی خواهد کرد.

لینک کوتاه خبر:

https://doublestar.ir/?p=13285

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها