از ۷۰ میلیارد گذشت و ۲ میلیارد نگذشت

بیرانوند نفر اول اعتراض های تیم قرمز پوش 

یکی از عوامل اصلی مشکلات ایجاد شده در باشگاه پیروزی بحث جریمه از بازیکنان و کادر فنی این تیم بود.

به گزارش دبل استار، بدون شک یکی از عوامل اصلی مشکلات ایجاد شده در باشگاه پیروزی بحث جریمه از بازیکنان و کادر فنی این تیم بود که کار را تا جایی پیش بردش که بازیکنان قرمز پوش دست به اعتصاب زدند.

یکی از بازیکنانی که به این اتفاق اعتراض کرد و خیلی از این موضوع ناراحت بود علیرضا بیرانوند دروازه بان ملی پوش این تیم بود که در ابتدای فصل سر و صداهای زیادی را به پا کرد و سرانجام با منت‌ های فراوان به تیم پیروزی پیوست.

علیرضا بیرانوند که در ابتدای فصل قرار بود با مبلغ ۹۰ میلیارد و استقلال بپیوندد سرانجام با پیروزی به توافق رسید و قرار شد با ۲۰ میلیارد به این تیم بپیوندد اما اینکه چگونه وی راضی به این قرارداد شده است هنوز مشخص نیست و در هاله‌ای از ابهام قرار دارد.

بیرانوند پس از جریمه‌ای که از طرف مدیریت برای بازیکنان و کادر فنی اعمال شد بسیار اعتراض کرد و حالا این خود جای سوال دارد که چگونه این بازیکن از ۷۰ میلیارد گذشته است اما برای ۱۰ درصد ۲۰ میلیارد این همه سر و صدا به پا کرده است.

اگر بخواهیم حساب کنیم ۱۰ درصد ۲۰ میلیارد چیزی حدود ۲ میلیارد تومان می‌باشد که برای این بازیکن نباید آن قدر سخت و غیر قابل تحمل باشد که او با تیمی که اعلام کرده است بسیار به آن علاقه‌مند است این همه جاروجنجال به پا کند.

با اتفاقی که رخ داد حالا این بحث بسیار علنی تر می‌شود که بدون شک مبلغ قراردادی که بیرانوند با پیروزی بسته است خیلی بیشتر از مبلغی است که باشگاه پیروزی و خود این بازیکن اعلام کردند.

اگر بیرانوند از ۷۰ میلیارد گذشته بود بدون شک جریمه ۱۰ درصدی برای او آنقدر ارزش نداشت که بخواهد به خاطر آن با هواداران و مدیریت این باشگاه به صورت علنی به مشکل بخورد.

ناراحتی بیرانوند به این خاطر است که او مبلغ بسیار بالاتر از این رقم‌ها را از دست داده است وگرنه او به خاطر دو میلیارد اینقدر اعتراض نمی‌کرد و ناراحت نمی شد.

حالا باید این سوال را از بیرانوند پرسید تو که از ۷۰ میلیارد برای تیم محبوبت گذشتی چرا از ۲ میلیارد تومان ناقابل نمی‌گذری و انقدر ناراحت شده ای که دست به اعتراض بزنی!!

 

 

 

منبع خبر : مهرداد یاراحمدی

لینک کوتاه خبر:

https://doublestar.ir/?p=12270

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها