معاون ارتباطات استقلال:

حضور آقامحمدی اتفاق خوشایندی است/ استقلال برای ساخت ورزشگاه هزینه‌ای را متقبل نمی‌شود

معاون ارتباطات و رسانه باشگاه استقلال گفت: دورانی که استقلال به قهرمانی آسیا و ستاره دوم رسید، آقامحمدی مدیریت باشگاه را به طور کلان در دست داشت.

به گزارش دبل استار، مهدی هژبری در خصوص تغییر و تحولات باشگاه استقلال، حضور علی آقامحمدی در هیات مدیره این باشگاه و برکناری علیرضا خانی، اظهار داشت: به آقامحمدی برای حضور در هیات مدیره خیرمقدم عرض می‌کنم. او صاحبخانه اصلی است و به خانه خودش برگشته است.

وی افزود: هواداران قدیمی استقلال به یاد دارند دورانی که استقلال به قهرمانی آسیا و ستاره دوم رسید، آقامحمدی مدیریت باشگاه را به طور کلان در دست داشت. در سال‌های طلایی استقلال در دهه‌های ۶۰ و ۷۰، او بالای سر استقلال بود. من خیلی خوشحالم که این افتخار را دارم از این به بعد در خدمتش باشم. حضور آقامحمدی اتفاق خوشایندی است. از وزارت ورزش، سازمان خصوصی سازی و همه دوستانی که این اتفاق را رقم زدند قدردانی می‌کنم. واقعیت این است؛ در این مقطع به مدیرانی از این دست نیاز داریم که بتوانند به باشگاه کمک کنند.

معاون ارتباطات و رسانه باشگاه استقلال درخصوص امضای تفاهم نامه این باشگاه با شرکت IBN مالزی و حرف و حدیث‌هایی که پیرامون تامین منابع مالی ساخت یک مجموعه ورزشی در تهران به وجود آمده، گفت: این قراردادی است که می‌تواند برای تمام باشگاه‌های ما الگو باشد. استقلال هزینه‌ای را متقبل نمی‌شود. شرکت قطری تامین منابع سرمایه را بر عهده دارد و منابع خارجی است نه داخلی، ساخت ورزشگاه به طور کامل بر عهده شرکتی از مالزی و طراحی آن نیز بر عهده شرکت چینی است. هیچ هزینه‌ای برعهده باشگاه استقلال نیست. بهره برداری با آن‌هاست. بعد از سال‌هایی هم که بهره برداری می‌کنند، این ورزشگاه برای استقلال باقی می‌ماند. استقلال هم بدون ریالی هزینه در این ورزشگاه بازی و از امکانات آن استفاده می‌کند.

هژبری در خصوص رونمایی از ۲ اسپانسر جدید باشگاه استقلال، عنوان کرد: هزینه تیمداری بالاست و واقعا با یک اسپانسر نمی‌شود کل فصل را پیش برد. اکنون یک اسپانسر با ۲ برند اضافه شده که قرار است از ان‌ها در پشت پیراهن استفاده شود. کارهایی که علی خطیر انجام می‌دهد مانند ساخت ورزشگاه، ایجاد روابط بین الملل و همچنین جذب اسپانسر، هم برای آینده استقلال است و هم تامین بودجه می‌کند تا در نقل و انتقالات طبق قوانین عمل کنیم و جوابگوی نیاز کادرفنی و هوداران باشیم.

لینک کوتاه خبر:

https://doublestar.ir/?p=13387

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها